השוק

רווחי אלבר זינקו ברבעון השלישי פי כ-2.5 ל-30 מיליון שקל

נכון, אין מה להשוות בין המצב הכלכלי בשנה שעבר למצב השנה, אבל בכל זאת, זינוק של פי 2.5 מיליון שקל ועוד שרובו מגיע מעסקי הליבה, ההכנסות שלאלבר ברבעון עלו ב-100 מיליון שקל ביחס להכנסות בשנה שעברה
ניצן כהן |  1
אורן אלעזרא
נון, אין מה להשוות בין המצב הכלכלי של השנה שעברה למצב הכלכלי השנה. בשנה שעברה התחרות הייתה מי יספיד טוב יותר את חברות הליסינג ואילו השנה החברות העוסקות בענף חוזרות ועוד איך חוזרות. אלבר, אחת החברות הדומיננטיות בענף השיגה ברבעון השלישי הכנסות של 878 מיליון שקל לעומת 782 מיליון שקל ברבעון המקביל - עלייה של כמעט 100 מיליון שקל.
העלייה בהכנסות של אלבר הייתה בעיקר מצמיחה בעסקי הליבה שזה תמיד טוב. כך למשל ההכנסות משירותי ליסינג קלאסיים הסתכמו ברבעון השלישי של השנה ב-226 מיליון שקל לעומת 214 מיליון שקל ברבעון המקביל. ההכנסות מסיגמנט הסחר הסתכמו ב-320 מיליון שקל לעומת 265 מיליון שקל ברבעון המקביל.
הרווח הנקי של החברה ברבעון השלישי של השנה הסתכם בכ-30 מיליון שקל לעומת כמעט 14 מיליון שקל ברבעון המקביל, כלומר סדר גודל עלייה של פי 2.5. בשלושת החודשים הראשונים של השנה הסתכם הרווח הנקי של אלבר ב-76.4 מיליון שקל לעומת 42.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה שנזכיר הייתה שיא משבר הקורונה שכלל מדיניות של ריחוק חברתי וסגרים.
שיפור רשמה אלבר גם במספר יחסים פיננסיים משמעותיים כמו יחס ההון למאזן (בניכוי מזומנים ושווי מזומנים) שעמד בתום הרבעון השלישי על 15.48% לעומת 13.68% ברבעון המקביל אשתקד והחוב הפיננסי ל-EBDITA עומד על 3.26.
אורן אלעזרא, מנכ״ל אלבר : ״על רקע משבר הקורונה  והמחסור העולמי בשבבים שגרם לשיבושים עולמיים בשרשרת האספקה, אלבר ממשיכה להציג צמיחה בפעילויות הליבה, יציבות של תזרים המזומנים ושיפור במדדים הפיננסיים המשמעותיים. המוניטין והמיתוג של אלבר כאחת החברות הגדולות  בענף הרכב, מקנה לה יתרון משמעותי ואנו רואים בתוצאות הרבעון עדות מוחשית לאיכות והעוצמה של החברה. נמשיך לפעול על מנת לשמור על מעמדנו המוביל״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כ קונה לשעבר ממליץ לכולם
    Yl 11/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תאמינו לאף מילה של המוכרים גם אם תקבלו שובר לתיקון במוסך חיצוני חובתכם ליבדוק היטב וליראות את החלף הישן כל זה מנסיון גרוע עם אלבר
    סגור