שיווק ופרסום

דיור מוגן: זו החברה שזכתה במכרז לבניית 500 יח"ד

בדו"ח שפרסמה רשת מגדלי הים התיכון, דווח על זכייתה של החברה הבת במכרז מקרקעין פומבי לבניית מאות יחידות באור יהודה, זאת לאחר שהשלימה את תשלום מלוא התמורה
מערכת ice | 
חיסון דיור מוגן (צילום אלי סבתי)
שדרוג מרענן של תחום הדיור המוגן באור יהודה, זאת בעקבות ההודעה שפרסמה רשת הדיור המוגן, מגדלי הים התיכון, על זכייתה של החברה הבת במכרז מקרקעין פומבי להקמת בית דיור מוגן בהיקף של 500 יח"ד. בנוסף, ובהמשך לדו"ח מידי של החברה מה-24 באוקטובר, יוקמו במקום מחלקות סיעודיות ושירותים נלווים.
חשוב לציין כי המכרז נערך על ידי רשות מקרקעי ישראל לרכישת זכויות חכירה מהוונות של 2 מגרשים בשטח כולל של כ- 577,10 מ"ר בשכונת פארק איילון באור יהודה ("המקרקעין") וזאת בתמורה לסך של כ-141 מיליון שקל בתוספת מע"מ ובתוספת סך של כ- 29 מיליון שקל עבור הוצאות פיתוח.
 
בהודעה שפורסמה באתר הבורסה, נכתב בין השאר כי "החברה מתכבדת לעדכן כי עד ליום 5 בינואר 2021 השלימה החברה הבת את החתימה על החוזה לביצוע תשתיות ציבוריות (הסכם הפיתוח), חתמה על הסכם החכירה מול רשות מקרקעי ישראל והעבירה את מלוא תשלום התמורה בגין המקרקעין, וזאת באמצעות מקורותיה העצמיים של החברה".
רשת מגדלי הים התיכון נחשבת לרשת המובילה והחדשנית ביותר בתחום דיור מוגן בישראל מזה 30 שנה. בתי הרשת נמצאים בנורדיה, כפר סבא, רמת השרון, צומת סביון, בת ים, ירושלים ובגני תקוה, ובהם כ-1,500 דיירים. הבתים מציעים אפשרויות מגורים מגוונות, שלל פעילויות ושירותים, תפישת תרבות ייחודית וצוות מקצועי ומיומן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה