שיווק ופרסום

ויקטורי מגייסת לראשונה פרזנטורים: זו המשפחה שתפרסם אותם

רשת הסופרמרקטים ויקטורי גייסה לקמפיין חדש את משפחת אסייג - האבא שלום, הבן דניאל והנכד אושר, שיככבו בקמפיין של הרשת בשנה הקרובה. עלות הקמפיין מוערכת בכ-10 מיליון שקל
מערכת ice |  3
סניף ויקטורי (צילום Magma Images)
26 שנה אחרי שהוקמה, רשת "ויקטורי" יוצאת בקמפיין פרסומי חדש ולראשונה בתולדותיה מגייסת פרזנטורים שיככבו בו לאורך השנה.
הקמפיין, שיצרה חברת מנצ', יעלה בטלוויזיה, בדיגיטל, ברדיו ובשלטי חוצות בהשקעה מוערכת של כעשרה מיליון ש"ח ויחזור לסלוגן המקורי של הרשת – "אין על ויקטורי". אליו יצורף גם סלוגן חדש ברוח הפרזנטורים – "האבא של המשתלם".
אסייג נבחר לקמפיין לאחר שסקרי דעת קהל גילו כי הוא אחד הקומיקאים האהובים בישראל בפער ניכר. בעברו שימש אסייג במשך למעלה מ-16 שנה בתור הפרזנטור של "בזק בינלאומי" בתפקיד התוכי ונחשב לאחת הדמויות האהובות על המסך הישראלי.
בקרוב תעלה לשידור "שנות ה-90", סדרת ההמשך ל-"שנות ה-80" שתשודר גם כן ב"רשת" בכיכובם של דניאל ושלום אסייג. במקביל הצטלם לאחרונה שלום לעונה השנייה של "מנאייכ" בכיכובו בתפקיד הראשי.
 
במהלך הצילומים לסדרה פורסם כי אסייג סרב לאכול בהפסקת הצהריים לאחר שגילה שהניצבים נתבקשו לאכול בנפרד מהכוכבים. בארוחת הצהריים היום על הסט, ביום הצילומים הארוך שיחל בשעות הבוקר ויסתיים בסביבות תשע בערב, דאגו מראש שכל אנשי הצוות ישבו לאכול יחד עם אסייג ועם המנכ"ל אייל רביד ללא הפרדה כלשהי.
אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי: "בהפסקת הפרסומות, ממש כמו בתוכניות עצמן, אני מחפש הרבה יותר מסתם סלב – אלא אנשים עם ערכים, וכאלה תמצאו בשפע במשפחת אסייג. הקריירה של שלום אסייג והדרך של 'ויקטורי' התחילו כמעט באותה השנה, והמשיכו עם אותם הערכים. נגישים, עממיים בלי להתבייש בזה ומחוברים לציבור הרחב בשטח. הבחירה בשלום הייתה טבעית עבורנו, ואני שמח שהוא הביא איתו את כל המשפחה. שלום הוא באמת האבא של המשתלם"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רשת פשוט גועל
    אורן 01/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רשת גועל נפש , הכל אצלם לא טרי המון פגי תוקף במיוחד בבשרים ובדגים אני אישית הגעתי לאשפוז בגלל קלקול קיבה , שניגשתי אליהם על זה נפנפו אותי ואמרו זה בטוח לא אנחנו , הלכתי עם המנהלת למחלקת העופות והרוב שם היה פג תוקף , מהר הורידו הכל כי הייתי עם מצלמה , גועל נפש של רשת לא לקנות שם , אלא אם בא לכם להיות בבית חולים.
    סגור
  • 2.
    ויקטורי
    לקוח 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סחורה יותר גרועה מרמי לוי, תמיד חוסרים,
    סגור
  • 1.
    אני לא קונה ויביאו כפרזנטורית את המלך עבדאללה, לא קונה
    מריומלה 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא קונה ולא הפרנסה את בעל הבית של ויקטורי, בשום פנים ואופן, למרות הש ויקטורי 100 מטר מביתי, האיש ש ויקטורי שייך אליו, הוא לא שווה שאני הפרנסה אותו,
    סגור