שיווק ופרסום

און רפאלי ורביב כנר בפנים: הנבחרת של קסטרו הושלמה

סמנכ"ל השיווק של קסטרו, מישל תמיר הודיע היום השלמת נבחרת הגברים של קסטרו ל-2022. בין הפרזנטורים שנבחרו  אחיה הקטן של בר רפאלי ואיש השנה במוזיקה
מערכת ice | 
רביב כנר ואון רפאלי (צילום שי פרנקו ואלעד מדמוני)
בית האופנה קסטרו הודיע היום (שני) על נבחרת הפרזנטורים הגברים אשר נבחרו להוביל את המהלכים האופנתיים של המותג לשנת 2022 לצידן של שלומית מלכה ודורית רבליס. נבחרת הפרזנטורים החדשה של קסטרו תציג בקרוב את קולקציית האופנה החדשה של קסטרו.
רביב כנר (27) – המוסיקאי והזמר- איש השנה במוזיקה. בימים אלו, כנר מתכונן לקראת יציאת אלבום הבכורה המצופה שלו ובין היתר יפתח את טקס הדלקת המשואות בהר הרצל ביום העצמאות.
אלישע בנאי (33) – זמר, שחקן ויוצר ישראלי. מאחורי בנאי ארבעה אלבומי אולפן ומספר להיטי רדיו כמו "סן דייגו" "איינשטיין" וגיבורה" עם גידי גוב. בנוסף ברזומה של אלישע שורת סרטים וסדרות בהן שיחק ומועמדות לפרס אופיר.את שנת 2021 הוא סיכם כמוצלחת במיוחד: בנאי לקח חלק בסרט "תמונת ניצחון" של אבי נשר בסרט "אחד בלב" של טליה לביא ואף זכה בתכנית "MKR - המטבח המנצח" בקשת 12, כשהתחרה לצד אמו, השחקנית אורלי זילברשץ. בימים אלה אלישע מוציא מיני אלבום חדש שזוכה לביקורות חיוביות רבות, מצלם מספר סדרות טלוויזיה.
 
אימרי ביטון (36) – השחקן והיוצר המוערך אימרי ביטון נולד וגדל בקריית גת. בצבא שירת כלוחם קרבי בחטיבת הנח"ל. את מלחמת לבנון השנייה סיים עם אות הצטיינות מהרמטכ"ל. למד בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין ומאז 2013 שיחק במגוון תפקידים בטלוויזיה ובקולנוע. בשנת 2017 שיחק בסדרת הדרמה "המדרשה". באותה שנה שיחק בתפקיד ראשי בסרט "רוח חדשה" ועל תפקידו בסרט זכה בפרס "השחקן הטוב ביותר" בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בבוסטון.ב-2020 שיחק בתפקיד אלוש, בסדרה המוערכת "שעת נעילה" של כאן 11 וב-2021 שיחק בדרמת הפשע "בני אור" בה גילם את העבריין ג'ייס. בקרוב עתידה לעלות סדרה חדשה ב HOT "העיר הטובה" עם אילנית לוי ועוז זהבי. סדרה נוספת בהשתתפותו תעלה בכאן עם דאנה איבגי, ושני סרטים חדשים.
און רפאלי (26) –שחקן ודוגמן, אחיה הצעיר של בר רפאלי, עסוק בימים אלו בפיתוח הקריירה המוזיקלית שלו ועתיד להשיק את הסינגל הראשון שלו.
מישל תמיר, סמנכ"ל השיווק של קסטרו הודיע היום: "אנו שמחים לצרף לשורותינו את נבחרת הגברים האיכותית והאהובה של קסטרו לשנת 2022: המוסיקאי והזמר רביב כנר, השחקן המוערך אימרי ביטון, המוסיקאי אלישע בנאי והדוגמן און רפאלי. הנבחרת החדשה של קסטרו מורכבת מקבוצה מגוונת וצבעונית של טלנטים ישראלים נחשקים ומוערכים. אנו משוכנעים כי יחד עם הכוכבת הבינלאומית שלומית מלכה והדוגמנית המצליחה דורית רבליס, הנבחרת תסייע לנו להוביל את בית האופנה קסטרו לשיאים חדשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה