שיווק ופרסום

סטטיק הצליח להעביר את גידי גוב לפרטנר? פרסומת השבוע

קרב בין ענקיות האינטרנט או ובין ענקיות הפרסום? פרטנר השיקו השבוע קמפיין חדש הישר ממשרד הפרסום מקאן, ששוב הלכו על קריאייטיב עוקצני במיוחד שמופנה ישירות לגידי גוב, הפרזנטור של בזק
שירה יום טוב |  9
סטטיק בקמפיין פרטנר (צילום מקאן)
לפני כמה חודשים התעוררה סערה פרסומית כשהפרסומת של שירות האינטרנט המהיר של פרטנר התבססה על קמפיין עבר של בזק בכיכובו של עומר אדם וגידי גוב עם השיר, "בוקר טוב" מהמחזמר עוץ לי גוץ לי. אם חשבתם שעניין העקיצות בין שתי ענקיות ה-5G נשאר מאחור, אז תשכחו מזה, כי בקמפיין החדש של פרנטר הלכו עוד פעם על הקו העוקצני, וסטטיק בעצמו הגיע לגידי גוב הפרזנטור ה"קולגה", כמו שמציין סטטיק בקליפ, ומחבר אותו לסיב של המתחרים. 
חייבים להודות שאנחנו חושדים שהקרב פה הוא לא רק בין שתי החברות בזק ופרטנר, אלא גם בין שני משרדי הפרסום הגדולים בישראל: מקאן, שעושה את הקמפיינים של פרנטר, ואדלר חומסקי שעושה את הקמפיינים של בזק. בינתיים באחלה סשן, ואם תהיתם איך הביאו את גידי גוב לקמפיין המתחרה, במקאן חושפים כמה פרטים.
 
דבר המשרד 
אחרי שאמרנו "בוקר טוב" למתחרים שנזכרו להגיע עם סיב האינטרנט שלהם אחרי שכבר מזמן לפרטנר יש סיב עוצמתי ועוד פרטי(!), החלטנו להראות שלכולם מגיע ליהנות מהכיף הזה ולא לחלוק את הסיב עם השכנים. אז כן, גם לגידי מגיע את הטוב ביותר.
סיפור מבניית הקמפיין
הימים הם ימי גל האומיקרון, חולים בכל פינה והגורל רצה וכמעט חצי מהצוותים של הפרויקט (כולל הבמאי!) נכנסו לבידוד והיה חשש שחוץ מסטטיק אף אחד לא יוכל להגיע לסט,
אבל אז רצה הגורל שוב והודיעו על קיצור תקופת הבידוד וכולם הגיעו חיוביים בלב ושליליים במטוש.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
להגיע לגוון המדוייק בשיער של "גידי"
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
בואו נו, ברור ש"גידי בוא"
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
פעם נוספת הלקוח הראה כמה הוא מאמין בנו וברגע שהכיוון הזה עלה היה לו ברור שהקמפיין הזה חייב לקרות, אבל גם זה לא היה קל כמו לזכות בקמפיין השבוע כשעלינו רק ביום רביעי.
דבר הבמאי
תמיד כיף לריב עם חיוך
קרדיטים 
מנכ"לית: אתי עבדי
סמנכ"לית קריאייטיב: סיגל עבודי
מנהלי קריאייטיב: אסא קרן, יונתן טייטל
קריאייטיב: קובי לביא, כפיר פרץ, גבע גרשון
סמנכ"לית לקוחות: דפי אנגל
סופרוויזרית: דניאל אוחיון מידן
ניהול לקוח: שיר אברהמי, טל אשכנזי
פלנינג: מיכל גלברד, אייל קרושין
הפקה: גלעד גדיש, אושרי תורג'מן
בימוי: שחר סגל, גל מוג'ה
חברת הפקה: POV
הפקה מוזיקלית: ג'ורדי
בית פוסט: ברודקאסט דרום
יוניברסל מקאן: דורון זכאי, מור בר
UMD: ניצן מאור, בר בן ניסן
סטודיו מקאן תל אביב: גלינה חרפקוב, אביטל ענתבי, תמר דדון, שקד פרנקל, ליטל נובק
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    סתם הטעיית צרכנים
    אבי 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אין דבר כזה סיב פרטי בתור מישהו שיצר תשתיות עבור סלקום פרטנר ובזק יכול לומר לכם אין המצאה כזו סיב פרטי כולם פועלים באותה שיטה ההבדל היחיד הוא בפרטנר הסיב מגיע לסוויץ' מנוהל שנמצא בבניין ומתחלק עם שאר השכנים באמצעות הקצאת רכיב Gbik לכל דייר שמתחבר בעוד אצל המתחרים הסוויץ הראשי נמצא באתר ומתחלק לשאר הדיירים אשר מתחברים עם ציוד קצה תומך (Gbik פנימי) בקיצור הכל אותו דבר.
    סגור
  • יצאת בומר (ל"ת)
    דובי 02/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    סטטיק
    רות יהל 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הפרסומת מעולה. סטטיק שנון, וכיף ליצפות בו
    סגור
  • 6.
    קמפיין אידיוטי ונמוך, בושה ליוצריו
    דניסנדר סון 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מישהו צריך להתבייש בתוצר הנמוך הזה וכמו שנאמר בכתבה- זהו קרב בין משרדי הפרסום ולא בין שני המוצרים. עוד תעודת עניות היא לאנשי פרטנר שהסכימו לקבל כזה קריאייטיב עלוב.
    סגור
  • 5.
    מצויין מזכיר את ישראל של פעם זה העוקץ הישראלי
    LOL 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חחחח גדול! אהבתי . בזק תחזירו להם ותנו בראש
    סגור
  • 4.
    גידי
    יי 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם פרטנר לא מי יודע מה על הפנים יותר גרוע מבזק
    סגור
  • 3.
    פרסומת מעצבנת (ל"ת)
    גל 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    שקרני פרטנר שמקבלים תקשורת מבזק...... (ל"ת)
    ללא בזק אין פרטנר!!! 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    לא אוהב פרסומות כאלו.זה דוחה.תהיו חיובים. (ל"ת)
    הטבח השבדי 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור