שיווק ופרסום

המכון הישראלי לדמוקרטיה במינוי חדש לדוברת ומנהלת יח"צ

המכון הישראלי לדמוקרטיה מינה את נעה ברק-וושלר למנהלת החדשה של מערך הדוברות. כהן-וושלר הגישה וערכה בעבר תכניות בטלוויזיה כגון יומן השבוע ו-מבט שני
מערכת ice |  2
נעה ברק וושלר (צילום יחצ)
נועה ברק-וושלר נבחרה היום (ראשון) לכהן כמנהלת מערך התקשורת והשיווק של המכון הישראלי לדמוקרטיה, ותהיה אחראית על ניהול הדוברות ויחסי הציבור לרבות הקמפיינים הציבורים, נכסים דיגיטליים, מיתוג המכון ועוד. 
בשלוש השנים האחרונות ניהלה נועה ברק-וושלר את מערך הדוברות, ההסברה ויחסי הציבור של משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה וסוכנות החלל הישראלית, שם בנתה והוציאה לפועל את התכנית האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית של המשרד. הייתה אחראית על בניית קמפיינים במדיה המסורתית ובמדיה הדיגיטלית, יזמה כתבות ופרסומים על המשרד וסוכנות החלל הישראלית, הפיקה כנסים ואירועים בינלאומיים, וניהלה את צוות הדוברות.
קודם לכן עבדה מעל עשרים שנה בתקשורת הישראלית, בתאגיד השידור הציבורי וברשות השידור, במגוון תפקידים עיתונאיים בכירים בטלוויזיה וברדיו: עריכה והגשת תכניות אקטואליה בהן תכנית "יומן השבוע" ותכנית התחקירים "מבט שני", כתבות תחקיר ודוקומנטריה, הגשה ועריכת תכניות רדיו, בהן "חדשות הלילה" ו-"הכל דיבורים" ועוד.
 
לברק-וושלר, תואר ראשון בהצטיינות בתקשורת וביחסים בינלאומיים ותואר שני בתקשורת פוליטית מהאוניברסיטה העברית, והיא תחליף בתפקידה את מיכל כהן שמונתה לראש אגף שיווק ותקשורת של האוניברסיטה העברית.
המכון הישראלי לדמוקרטיה (ע"ר) הוא מוסד עצמאי א-מפלגתי, מחקרי ויישומי, הפועל בזירה הציבורית הישראלית בתחומי הממשל, הכלכלה והחברה. יעדיו הם חיזוק התשתית של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, שיפור התפקוד של מבני הממשל והמשק, גיבוש דרכים להתמודדות עם אתגרי הביטחון מתוך שמירה על הערכים הדמוקרטיים וטיפוח שותפות ומכנה משותף אזרחי בחברה הישראלית רבת הפנים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מכון לדמוקרטיה עלק - דמוקרטיה חד צדדית לשמאלנים בלבד
    יעקב אשדוד 02/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכנסת משותקת , ועדות לא מתפקדות בגלל דורסנות קואליציה מטורפת וחסרת בסיס דמוקרטי. ומכם לא שומעים אפילו לא ציוץ, חבל על כל שקל מהמיסים שלי שמגיע אליכם. אני מבקש להעביר אותו לחרדים
    סגור
  • 1.
    ארגון שמאל קיצוני, ממומן מחו"ל. התשלום באירו? (ל"ת)
    מכון מזוייף 02/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור