שיווק ופרסום

לוסי איוב מטיסה את שחר חסון לרומא: פרסומת השבוע

במקס השיקו כרטיס אשראי חדש, והרי אין השקה בלי קמפיין ראוי לצידה. הפעם מככבת בקמפיין לצד שחר לוסי איוב שהצטרפה כפרזנטורית של מקס, וזה מה שיש למקאן לספר על המהלך
מערכת ice |  1
שחר חסון (צילום מקאן)
שחר חסון זכה השבוע לפרטנרית חדשה לקמפיינים של כרטיס האשראי מקס, עם הצטרפותה של לוסי איוב. השבוע הקמפיין הראשון בכיכובם יצא והשיק איתו את שירות הצבירה החדש של כרטיס האשראי מקס. אבל, לא על המיקסום באנו לדבר אלא על הקמפיין עצמו.
משרד הפרסום מקאן עומדים מאחורי המהלך ודאג להצצה קלה אל אחורי הקלעים של בניית הקמפיין, כמה שלבים הרכיבו את הקמפיין, וגם קצת מהחומרים שנשארו על רצפת העריכה, וגם אצל צוות הקמפיין. 
דבר המשרד 
הקמפיין הוא סנונית ראשונה משפה חדשה ומרעננת של max עם הופעת בכורה של לוסי איוב כפרזנטורית חדשה לצד שחר חסון. השפה החדשה, ממחישה באלמנטים אילוסטרטיביים, צבעוניים והומוריסטיים את הבידול של מקס בקטגוריה: היכולת לתת ללקוחות יותר, בכל אינטראקציה.
במקרה הזה דרך skymax, כרטיס האשראי שצובר נקודות לטיסות, אבל בניגוד למתחרים
גם צובר בכל קנייה וגם מאפשר לממש בכל חברה תעופה, לכל מקום בלי להוסיף מיסי נמל.
 
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרוייקט?
מעבר לעבודת הכתיבה הארוכה, שכללה עשרות שכתובים של הצוות עם כפרי והטאלנטים. חלק ניכר מהעבודה כלל את פיצוח השפה הוויזואלית לקמפיין. העבודה המופלאה שנוהלה ביד רמה ע"י מל כספי הארטית, יחד עם כפרי ואדם פיינברג מפלייגראונד, כללה עשרות רפרנסים, מאות סקיצות וחשיבה על כל פרט ופרט אפילו באלמנטים שמופיעים בפריים לעיתים פחות משנייה. באמת עבודת מופת.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
במקור שחר היה אמור להגיב בהתפעלות למטוס הקטן שנוחת על היד שלו "ארהב"תי!" (כמו אהבתי רק לארה"ב...) השורה לא נכנסה לגרסה הסופית של הסרט, אבל הביטוי ארה"בתי הפך לחלק מהדיבור של הצוות לכל דבר טוב שקרה בתהליך. פאנצ' מוצלח, אלמנט שאהבנו או טייק טוב בצילומים.

מה הדבר שזרם הכי בקלות?
העבודה עם שחר ולוסי הייתה באמת מעוררת התפעלות. היכולת של שני טאלנטים שלא עבדו יחד מעולם להתחבר בכזאת מהירות עם אפס מניירות ואגו הייתה פשוט ברכה. אם מוסיפים לכך את  הדינמיקה המעולה שלהם עם כפרי לא פלא שהתוצאה יצאה מוצלחת כ"כ.
 

קרדיטים 
לקוח: MAX
סמנכ״ל אסטרטגיה, רגולציה, דוברות ותקשורת שיווקית - ליעד ברזילי
מנהלת מחלקת תקשורת שיווקית- גלית הראל
מנהלת פרסום: אוקסנה שמחוב
משרד פרסום: McCann  ת"א
ניהול לקוח: שני שאול, אולה מיש וניצן הרשקוביץ 
קריאייטיב: זיו מאירי, רן אלון, מל כספי, גידי שמיר, ליאור ברגמן ואלה פלדמן
פלנינג: עופר ברנר שלומי נחמיאס
הפקה משרד: גלעד גדיש ובן ויניק
במאי: רועי כפרי
עורך: ניב מג'ר
חברת הפקה: ראבל
פוסט: playground
UM: מיכל ליבסקינד ומור בר גולד
UMD: עמית שטרן, אביעד אשכנזי, אוהד אזרזר, נמרוד בן יהודה
סטודיו: לירן שטיין, אלמוג ברק, ירין דביר, יהונתן רון, יוגב קופרמן, מוטי מטטוב, ענבר פילוסוף, שקד פרנקל, פבל צורן, דן בן שימול, רותם דדון, רותם ענבר, איתמר טובי, נופר שטקל, אביטל אנטבי
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה קרה התחלתנו לחלק מתנות לאויבת הזאת? ככה זה יהודים
    נטע 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד מתרפסים בפני האויב, זו לא היא שאמרה שלא תכינע לכיבוש? אז שתעןף לעזעזאל כי אפשר לכבוש את מה ששלך, הרי ברור שמאז על אף שהיא המנחה הכי כושלת ולא מקצועית שיצא לי לראות!! קשת 12 וכאן 11 יטפחו ויאמצו אותה העוכרי ישראל האלה, הפוליטקלי קורקט המטונפים האלה, ועוד מתארסת עם יהודי, שתלך יחד איתו לעזעזאל הבת ****
    סגור