שיווק ופרסום

נועה קירל ובני אור בדרך לניו-יורק? יס בקמפיין חדש

יס עלתה בסופ"ש האחרון לקמפיין חדש בהשתתפות נועה קירל וכוכבי הפקת המקור המצליחה שלהם "בני אור", הקמפיין מוערך בהשקעה של שלושה מיליון שקלים
מערכת ice |  1
נועה קירל ובני אור (צילום אייל נבו)
yes עלתה בסוף השבוע בקמפיין חדש לשירות yes+, שירות הסטרימינג הישראלי . בסרטון משתתפים נועה קירל, פרזנטורית החברה, לצד כוכבי הפקת המקור המצליחה של yes "בני אור" ועשרות ניצבים. 
בסרטון, כמו במציאות, נועה קירל משתחררת מהצבא ונוסעת לניו יורק להגשים חלומות. היא עוברת בשלל אתרים אייקוניים בעיר- הטיימס סקוור, חנות כלבו בפיפט אווניו, דיינר אמריקאי קלאסי וכו' והיא מגלה שם למרבה האכזבה שקשה לה להתרגש מכל החוויות הניו יורקית שהעיר מציעה מכיוון שהיא כבר ראתה הכל ב yes+ שלה והטלוויזיה הכי מרגשת נמצאת בכלל בישראל. נועה מבצעת את השיר Living Next Door (who the xxxx is Alice) של להקת Smokie, בעיבוד מחודש. הדמויות שבסביבתה מגיבים אליה בסגנון מחזות הזמר המזוהים עם ברודווי ושואלים "?yes+? What the xxxx is yes+".
 
בסצינת הסיום פוגשת נועה את חבורת "בני אור", הפקת המקור הנצפית ביותר של yes ב- 2021, שמגיעים לחלץ אותה ממפגש אפלולי על גג עם המאפיה בניו יורק. בהמשך משחזרת החבורה עם נועה את הצילום המפורסם "ארוחת צהריים על גורד שחקים" שצולמה בניו יורק בשנת 1932 כסגיר המשעשע של הפרסומת כשהם מסכמים- "יאללה היינו פה?" ונועה עונה "yes". 
הסרטון צולם תוך שימוש בטכנולוגיה חדשנית מיוחדת עם מערכת Unreal חדשה המאפשרת שידור ברזולוציה גבוהה במיוחד של רקעים ומשחק עם מצלמה במרחב התלת מימדי. צוות הפקה מיוחד צילם בניו יורק את הרחובות והרקעים המתאימים והתוצאה ממחישה את העיר בצורה המדוייקת ביותר.
 
הקמפיין, מבית אדלר חומסקי, עלה בערוצים: 12 ו-13, את הקמפיין ילוו סרטוני YouTube, Facebook ו- Instagram, כלי דיגיטל אינטראקטיביים ועוד והוא צולם בהשקעה של 3 מיליון שקל על פי הערכות.
דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes אמר: "הקמפיין החדש מקדם את שירות הדגל שלנו yes+ והוא חלק מהמהלך האסטרטגי של החברה למעבר מלא לשידורים על גבי רשת האינטרנט. בחודשים הקרובים תהפוך yes לחברת הטלוויזיה ב - IP   הגדולה בישראל והמסר של הקמפיין "אין עוד בעולם טלוויזיה כמו yes+" מתכתב עם ההשקעה הגדולה שלנו באיכות הצפייה, ביצירת תוכן מקורי איכותי ועם הצופים שמצביעים בשלט ובוחרים בתוכן הזה".
קרדיטים:
משרד פרסום: אדלר חומסקי 
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה:  מולה הפקות  
פוסט: ברודקאסט מדיה 
מוזיקה: תומר בירן 
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בני אור סדרה נוראית לעבריינים צעירים ולאלה שבדרך
    מישה 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סדרה שמרחיקה אנשים מהטלוויזיה. YES טעו שבחרו לשים אותה בפרונט
    סגור