שיווק ופרסום

זו הדוברת החדשה של משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה

הילה אלוני אוחיון נבחרה לכהן כמנהלת התקשורת והדוברות של משרד החדשנות המדע והטכנולוגיה. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על ניהול הדוברות ויחסי הציבור לרבות הקמפיינים ציבורים, נכסים דיגיטליים, כנסים ואירועים בינלאומיים, מיתוג המשרד ועוד
מערכת ice |  4
הילה אלוני אוחיון (צילום יחצ)
מנכ"לית משרד החדשנות המדע והטכנולוגיה, הילה חדד חמלניק, הודיעה היום (רביעי) על מינוי הילה אלוני אוחיון לתפקיד מ"מ מנהלת התקשורת והדוברות של המשרד.
הילה אלוני אוחיון, בעלת ניסיון של למעלה מ-15 שנה בתחום האסטרטגיה התקשורתית, הדוברות, ניהול משברים והדיגיטל בארגוניים חברתיים, עסקיים וממשלתיים בישראל. בשלוש השנים האחרונות הייתה אמונה על המחלקה הציבורית בעמותת יוזמות אברהם, שם בנתה והובילה את יישום האסטרטגיה התקשורתית של הארגון, מיצובו ומיתוגו כארגון מוביל בשדה הארגונים לקידום מדיניות ושינוי חברתי, פיתחה את מערך הדיגיטל של העמותה, וכן הובילה את תחום קשרי הממשל בארגון.
 
קודם לכן עבדה כמנהלת מחלקה ציבורית במשרד ייעוץ התקשורת "דן-אורן", כיועצת תקשורת עצמאית וכן במסגרת משרדי ייעוץ תקשורת שונים. בתפקידיה השונים עסקה רבות במגזר הציבורי, ובכלל זה ארגונים ממשלתיים, פרטיים, עמותות וארגונים חברתיים. אלוני אוחיון היא בעלת תואר ראשון בהצטיינות יתרה מהחוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה.
הילה חדד חמלניק, מנכ"לית משרד החדשנות המדע והטכנולוגיה מסרה כי "אני מברכת על הצטרפותה של הילה אלוני אוחיון לתפקיד. ניסיונה העשיר, הידע שצברה וההבנה בתחום יסייעו רבות בהובלת קידום המדע לקהילה ולחיזוק מגזרים בעלי נוכחות נמוכה בתחום המדע, ולביסוס המדע גם בפריפריה. משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה הוא גורם מרכזי בעיצוב ובהובלת מדיניות המחקר והפיתוח בישראל. עם הפנים למצוינות ולמיצוב ישראל כאומת הסטארט-אפ, פועל המשרד לביסוס קשרי המדע הבין-לאומיים ולמינוף היתרונות היחסיים של ישראל".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הילה היא אחד האנשים הכי נעימים שעבדתי איתם (ל"ת)
    אנדריי 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    דוברות
    יהודי 03/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אם ככה נראת הדוברת כמה נמוך נמצא המשרד הזה??
    סגור
  • 2.
    אחת התותחיות בתחום! (ל"ת)
    יגאל 03/2022/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    משרד המדע זכה בדוברת מעולה (ל"ת)
    אורית 03/2022/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור