שיווק ופרסום

דיוויד שווימר בשת"פ ישראלי: זו החברה שיפרסם רוס מ'חברים'

בית ההשקעות מיטב דש ממתג את עצמו מחדש: דיוויד שווימר (רוס מ'חברים') ישמש כפרזנטור הבית, לבית השקעות שייקרא מעתה 'מיטב'

מערכת ice | 
דיוויד שווימר בצילומים לקמפיין מיטב (צילום טמיר וקסלר)
בית ההשקעות מיטב דש מודיע היום על מיתוג מחדש: מעתה הבית יקרא ״מיטב״ בלבד ויתמקד בשפה השיווקית והפרסומית שלו בהצעת הזדמנויות ללקוחותיו במטרה להוריד את מפלס ה-FOMO (Fear of Missing Out) הפיננסי, בהיותו פלטפורמה פיננסית רחבה ועמוקה. במסגרת המהלך, נבחר השחקן  דיוויד שווימר (רוס גלר מ-"חברים") לשמש כפרזנטור של הבית.
במיטב מציינים, כי בשנים האחרונות וביתר שאת מאז פרוץ הקורונה, המעורבות של הציבור בשוק ההון הפכה להיות אקטיבית יותר. הדור הצעיר לוקח אחריות על ניהול כספיו ומחפש הזדמנויות השקעה אטרקטיביות במגוון אפיקים. על פי מחקרים שמבצע בית ההשקעות עולה תופעה חדשה אשר במיטב מגדירים אותה כ-FOMO” פיננסי”. כלומר, חשש הולך וגובר מפספוס הזדמנויות השקעה ותחושה שאחרים מצליחים ״לעשות מכה״, ״אקזיטים״, ״להרוויח בגדול בנדל"ן״, ״למכור NFT's". בית ההשקעות מזהה משקיעים אינטליגנטיים, מעורבים ומתעניינים המחפשים שותף לסייע בכניסתם ובהתבססותם בעולם הפיננסי.
 
אילן רביב, מנכ"ל בית ההשקעות מיטב: "מיטב אינו רק בית השקעות קלאסי, אלא פלטפורמה פיננסית רחבה המאפשרת מתן פתרונות פיננסיים רחבים למגוון של לקוחות ומגוון של צרכים. אנו חשים שזהו העיתוי הנכון מבחינתנו לעדכן את השפה והצעת הערך שלנו ללקוחות, שבנויה על יסודות חזקים של טכנולוגיה, ניסיון וידע. המטרה שלנו היא להוביל למהפך תפישתי של המושג בית השקעות״.
אמנון גולן, סמנכ״ל השיווק במיטב: ״אנו נרגשים וגאים לעבוד עם דיוויד שווימר, אחד הקומיקאים המוכשרים של זמננו. אנו מציגים אסטרטגיה חדשה, המנגישה את הידע והכלים למגוון רחב יותר של דורות ועוברים לשפה של ״הצפת הזדמנויות״. עד כה בתי ההשקעות דיברו על עצמם ופחות על הצרכים של הלקוח הפיננסי מהדור החדש. זה הזמן לשינוי ואנו מתכוונים להוביל אותו עם פרזנטור חזק, שפה מעודכנת ומגוון מוצרים חדשניים, זאת בכדי לתת מענה ל-FOMO הפיננסי ועל מנת להיות אופציה רלבנטית לעוד שנים רבות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה