שיווק ופרסום

אסי כהן בכרטיס ביונד של הבנק הבינלאומי | פרסומת השבוע

איך מחברים בין יוקרתיות, חו"ל ופנייה לכלל הציבור הישראלי? אסי כהן. הקמפיין עבור כרטיס האשראי של ביונד מבית הבינלאומי, מדוייק וההומור והחספוס של הפרזנטור לוקחים את הפרסומת צעד אחד קדימה
מערכת ice | 
פרסומת ביונד (צילום מסך)
ברצף הפרסומות של הבנקים בתקופה האחרונה על המסכים, היה קשה לבנק הבינלאומי להתבלט ועוד עבור מוצר אחד ספציפי - כרטיס אשראי עם הטבות לעולם התעופה, ולכאורה לא מה שלא ראינו בעבר.
אבל משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב הצליח לייחד את הקמפיין ולשלב גם את היוקרתיות בהטבות של הכרטיס וגם עם ההומור של אסי כהן שמחבר את הקמפיין לישראליות הפשוטה המחפשת את הדבר הבא, מה שמעבר ובעיקר חו"ל. הקמפיין כבר ירד מהמסכים לפני שבוע וחצי, אך לא קיבל את הבמה הראויה לו, לכן זוהי פרסומת השבוע שלנו רגע לפני שנגמר החודש.
 
דבר המשרד 
שמחים להשיק עם הבנק את כרטיס האשראי של ביונד, עם פרסומת שבה מככב הפרזנטור של הבנק אסי כהן.
היה חשוב לנו לייצר קמפיין זוהר וחו"לי בכל פריים ועדיין להצליח לצלם אותו בארץ, מה שהתאפשר בעזרת טכנולוגיה חדשה של מסכים מיוחדים באולפן.
האתגר הכי גדול בפרוייקט?
להצליח לעשות סרט מאוד יוקרתי למראה, גבוה ומרשים ועדיין לייצר בו הומור, שלא תמיד מתחבר בטבעיות לז'אנר היוקרה.
 
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
הכישרון של אסי כהן לעבור בקלילות מדמות הגיבור המסוקס והמסתורי לישראלי השכונתי שחייב להשוויץ בביונד שלו.
קרדיטים:
משרד פרסום: גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס
לקוח: |  שם הפרסומת:  הבנק הבינלאומי – השקת תוכנית נאמנות Beyond
מנהלת שיווק: עידית פוגל
מנהלת פרסום: אוסנת אמיר
מנכ"ל משותף ומנהל קריאייטיב ראשי: יגאל שמיר
צוות קריאייטיב: יעל אפלבאום, דודי בן סימון
סמנכ"ל לקוחות: קרן שכטר ויסמן
ניהול לקוח: שחף זמיר, נעה ליפשיץ
מנהלת מחלקת הפקה: מירי סלהוב
מפיקה: שחר לוי
חברת הפקה: יורם בן יאיר
במאי: אדם סנדרסון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה