שיווק ופרסום

GUESS עם קמפיין שיווק חדש בישראל, זה הסכום שתשקיע

כחלק מהשקת קולקציית אביב-קיץ 2022, מותג האופנה הבינלאומי השיק קמפיין חוצות, בפריסה רחבה בעלות של כמיליון שקלים
מערכת ice | 
הקמפיין של גס (צילום מרקעים-חוצות זהב)
כחלק מהשקת קולקציית אביב-קיץ 2022 למותג GUESS הושק  קמפיין חוצות, באמצעות חברת "מרקעים-חוצות זהב", בפריסה רחבה בעלות של כמיליון שקלים.
הקמפיין כולל עשרות שלטים בצפון ובמרכז הארץ במיקומים בולטים במיוחד כמו: נתיבי איילון בתל אביב, מתחם הבורסה ברמת גן, מנהרות הכרמל בחיפה, אצטדיון המושבה בפתח תקווה ועוד.
הקולקציות כוללות קווי הלבשה לנשים, גברים וילדים, ליין דנים רחב, ליין נעליים וליין אביזרים עצום הכולל בין השאר: תיקים, שעונים, משקפיים, תכשיטים ועוד. למותג פריסה עולמית על פני כ-100 מדינות ברחבי העולם.
יבואנית המותג לישראל היא חברת "גלובל ברנדס גלרי" (GBG), חברה בינלאומית בבעלות פרטית לייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים מובילים. החברה מפעילה אתר סחר בכתובת ומעבר לחנויות המותגים, משווקת את מוצרי המותגים במאות נקודות סיטונאיות הפזורות ברחבי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה