שיווק ופרסום

רמי יהושע בעסקת ענק: זו חברת התוכן שרכש

איש הפרסום שעומד מאחורי אחד המשרדים הגדולים בישראל מודיע על רכישה של חברת תוכן שיווקי חדשה שפועלת בין היתר בזירה הבינלאומית
מערכת ice | 
רמי יהושע (צילום יח"צ)
הפרסומאי רמי יהושע, בעלי משרד הפרסום יהושע TBWA רכש 44% ממניות סוכנות התוכן אינסייד ואליו הצטרף נבו כרמי, שותף במשרד והמשנה למנכ"ל, שרכש 5% נוספים. הרכישה הגיעה לאחר שיתוף פעולה שהתקיים בין החברות במסגרתו העניקה אינסייד פתרונות תוכן שונים ללקוחות פרסום יהושע TBWA ולקוחות משרדי הפרסום הנוספים שבקבוצה.
אינסייד קונטנט אייג'נסי, מחלוצות התוכן השיווקי, בישראל הוקמה ב-2010 ע"י אורי גולדברג ומנוהלת ע"י גולדברג ושותפתו ליה לחמי. הסוכנות מתמחה בפתרונות תוכן שיווקי בתוכניות טלוויזיה ובדיגיטל למפרסמים ובפיתוח והפקת תוכניות טלוויזיה מקוריות, ביניהן "הבתים היפים בישראל" עם דניאל חסון, המשודרת בקשת 12, ירוק בלילה עם ינון מילס ברשת 13, מספרה בהפרעה בהוט בידור ועוד תוכניות רבות בורטיקלים שונים. כמו כן מספקת אינסייד שירותי תוכן בשוק הטלוויזיה הבינלאומי. 
עם הרכישה משלים משרד הפרסום יהושע TBWA  את מערך הקריאייטיב ואת סל הפתרונות ללקוחות המשרד (בהם טויוטה, מקדונלדס, מכבי שירותי בריאות ואסותא,  קניוני עופר, ברימאג, כאל, LG, ווינר, ACE, מנורה מבטחים ועוד) ומציב חזית של פתרונות ושירותים למחלקת הסושיאל הגדולה הקיימת במשרד.
 
הרכישה מבססת את מעמדה של אינסייד כחברת תוכן מובילה בשוק ותאפשר כעת להעמיק את יכולות הפיתוח, קריאייטיב  וההפקה ללקוחותיה בישראל ובעולם ותהפוך לזרוע ביצועית חשובה נוספת של יהושע TBWA .
בימים אלה הוסדרה הרגולציה וכללי התוכן השיווקי בסדרת כללים והנחיות שפירסמה הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו שעיקרן גילוי נאות לצופים על קיומו של תוכן פרסומי בתשלום מפרסמים בתוכניות השונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה