שיווק ופרסום

בנק מזרחי טפחות בקמפיין עם שפיץ: זו עלות הפרויקט

בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין חדש בהובלת הקונדיטורית אור שפיץ ומזמין עסקים ליהנות מ"חבילה מושלמת": שירות אנושי אישי, כלים חדשניים ופתרונות אשראי מתקדמים. סמנכ"ל השיווק: "בנק חייב לעמוד תמיד לצד לקוחותיו, במיוחד ברגעי משבר"
מערכת ice | 
אור שפיץ דביר בנדק (צילום אילן בשור)
בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין חדש בעלות של 6.5 מיליון שקל, בהובלת דביר בנדק, הפרזנטור הקבוע של הבנק, אליו מצטרפת הקונדיטורית אור שפיץ. הקמפיין מזמין עסקים ליהנות מ"חבילה מושלמת": שירות אנושי מבנקאי שיעניק ללקוחות "חבילה מושלמת" של שירות אנושי וזמין ו"ארגז כלים" הכולל את כל הפתרונות שהם זקוקים להם לניהול העסק.
בחבילת השירות הייחודית אפשר יהיה למצוא: בנקאי עסקי אישי, מימון לעסקים, הלוואת הצטרפות לעסקים, פתרונות אשראי מותאמים לצרכי העסק, סל הטבות סחר חוץ ללקוחות עסקיים. אחד היעדים המרכזיים בתוכנית האסטרטגית של הבנק לשנים הבאות הוא צמיחה מואצת בפעילותו העסקית וגידול באשראי לסגמנטים העסקיים השונים.
 
הדוחות הכספיים של הבנק ברבעונים האחרונים מעידים על הגידול המשמעותי באשראי העסקי, עם דגש רב על איכות השירות וזמינותו. הרחבת הפעילות העסקית באה לביטוי לא רק בזמנים "שגרתיים", אלא גם בתקופת הקורונה שבה מזרחי-טפחות בלט בהעמדת אשראי עסקי, בין השאר באמצעות הקרנות הייעודיות בערבות המדינה – תקופה שבה הסקטור העסקי היה זקוק באופן דחוף ל"חמצן" על מנת להתגבר על הקשיים הכלכליים של הקורונה.
הקמפיין החדש, בהובלת דביר בנק והקונדיטורית אור שפיץ מדגיש, כי במזרחי טפחות לא מתנהגים אחרת ללקוח כשהוא ניצב בפני אתגר אלא להפך, מתאמצים עוד יותר לעזור לו לנצח.
 
תרי ישכיל, סמנכ"ל השיווק בבנק מזרחי טפחות: "הקמפיין החדש עם אור שפיץ הנהדרת בא לשים דגש על השירות הייחודי שמקבלים בעלי העסקים במזרחי טפחות. בנק חייב לעמוד תמיד לצדם של הלקוחות ובעלי העסקים ולא לשכוח אותם ברגעי משבר. מזרחי-טפחות מיישם מזה שנים אסטרטגיה בנקאית מבודלת, המשלבת בין שירות אנושי לצד קדמה דיגיטלית". 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה