שיווק ופרסום

חברות הקידום האינטרנטי מתמזגות: "יאפשר להניע טראפיק ותוצאות גבוהות"

חברת סימילרווב המספקת פלטפורמות חיזוי דיגיטלי הודיעה על רכישה חברת קידום האתרים ראנק ריינג'ר: "שילוב היכולות ירחיב באופן משמעותי את חבילת מוצרי ה- SEO שלנו"
מערכת ice | 
הנהלת סימילרווב (צילום רותם כנעני)

חברת סימילרווב, המספקת פלטפורמה למדידה וחיזוי של העולם הדיגיטלי, הודיעה היום (שני) על רכישת ראנק ריינג'ר, המתמחה בקידום אתרים. לדברי החברה, המיזוג יאפשר שילוב של יכולות המחקר והניתוח של סימילרווב והמעקב אחר דירוג מונחי החיפוש של ראנק ריינג'ר.

מטרת המיזוג היא לספק שירות שיאפשר לאנשי מקצוע בתחום החיפוש ולמנהיגי השיווק הבנה מלאה של נתח השוק היחסי שלהם מעבר למילות המפתח שהם עוקבים אחריהם, זאת באמצעות "חיבור הוליסטי בין האופן שבו הם מדורגים עבור מונחי חיפוש מרכזיים עם התעבורה בפועל שמונחים אלה מניעים". שירות זה אומרים בחברה, יאפשר לאנשי מקצוע לזהות מהר יותר מאי פעם את הדרכים היעילות ביותר להניע טראפיק לאתרים ולספק תוצאות גבוהות יותר.

אור עופר, מנכ"ל ומייסד סמילרווב התייחס למיזוג ומסר: "שילוב היכולות שלנו בניתוח תעבורת מילות מפתח, מתן דאטה מאוד ייחודי ונתחי השוק בהם אנו מחזיקים יחד עם מעקב הדירוגים הבולטים של ראנק ריינג'ר והכלים המתקדמים שלהם לניהול אתרים - ירחיב באופן משמעותי את חבילת מוצרי ה- SEO שלנו ללקוחותינו".



גם עמיתו בראנק ריינג'ר, מנכ"ל ומייסד החברה שי הראל התייחס לדברים ואמר כי: "אנו מאמינים שהגישה שלנו לדירוג חיפוש וניטור מאפשרת התאמה מושלמת עם יכולות ניתוח מילות המפתח של סימילרווב ונתוני התעבורה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה