שיווק ופרסום

ההייטק חוטף מכה נוספת: כך התעשייה האווירית תגנוב עובדים?

בקמפיין חדש ויצירתי למדי, התעשייה האווירית מעודדת בוגרים של 8200 לא להשקיע את הזמן ב'פורנו או גיימינג' שיגיעו אל הציבור דרך מקומות עבודה אליהם יוכלו להגיע בהייטק, אלא לתרום להגנת המדינה

כפיר אדר | 
התעשייה האווירית לישראל (צילום תעשייה אווירית, פלאש 90)
בעוד חברות ההייטק מנסות לפתות את יוצאי 8200 להגיע ולעבוד בשורותיהן, התעשייה האווירית יוצאת בקמפיין משלה, יצירתי במיוחד, כדי לגייס עובדים חדשים עם רזומה מרשימים. "במקום גיימינג או פורנו", כך הקמפיין החדש נראה.
באחד הבאנרים נכתב: "כפיים לצחי! יוצא 8200 שבזכותו עוד מתבגר נחשף לפורנו", עוד נכתב: "במקום לפנטז על קריירה, תגשימו את עצמכם בפרויקט בראשית 2 בתעשייה האווירית".
 
בבאנרים אחרים נכתב: "בראבו לעלמה! מצטיינת דיקן שבזכותה אלפי ילדים מכורים למשחקי המחשב. במקום לשחק עם הקריירה, שחקי ביירוט טילים מחוץ לאטמוספירה", או בבאנר אחר: "כבוד למאיה, מהנדסת בכירה שבזכותה עוד עגלה לא ננטשה באתר. במקום לבזבז את הקריירה, קחי חלק בפיתוח מערכות רובוטיקה אוטונומיות".
הרעיון המעט פרובוקטיבי שטוען כי בהייטק עושים נזק, גרר לא מעט ביקורת על התעשייה האווירית, שלטענתם משחירים את השוק ש"פורנו וגיימינג" הם חלק מאוד קטנה לכאורה מהשוק אליו מגיעים בוגרי 8200. בתעשייה האווירית לא יכולים להתחרות בתנאי השכר והפינוקים, אך רוצים להדגיש את החשיבות בעבודה.
 
התעשייה האווירית מסרה בתגובה: "במחקרים שערכנו עלו נושאי המשמעות האישית, התרומה למדינה, העומק והגיוון הטכנולוגי כחשובים בעיניי מועמדים פוטנציאליים. הקמפיין נועד להעלות את המשמעות בעבודה ולייצר שיח על התעשייה האוורית כמובילה בשוק הטכנולוגיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה