שיווק ופרסום

חמת בקמפיין חדש בהשקעה של 2 מיליון שקלים

קבוצת חמת יוצאת בקמפיין פרסום בכיכובה של רונה לי שמעון ובהשקעה של 2 מיליון שקל. החברה מרחיבה את תחום הכלים הסניטריים ומשיקה את מונסון, אסלה עם טכנולוגיה חדשנית בעלת אפקט הטורנדו. בפיתוח הטכנולוגיה הושקעו 3 מיליון שקל
מערכת ice | 
יואב גולן, יו"ר קבוצת חמת (צילום רמי זרנגר)

קבוצת חמת, המתמחה בפיתוח ייצור ושיווק ברזים, כלים סניטרים ומקלחונים לחדר הרחצה והמטבח, מרחיבה את תחום הכלים הסניטריים ומשיקה יוצאת בקמפיין רחב להשקת השקת מונסון - אסלה תלויה בעלת טכנולוגיה חדשנית עם אפקט הטורנדו. את הקמפיין מובילה הפרזנטורית רונה לי שמעון. 
 


בחברה מדווחים כי בפיתוח הטכנולוגיה החדשה הושקעו כ-3 מיליון שקל. הקמפיין עלה בהשקעה של 2 מיליון שקלים.

אסלת המונסון היא אסלה עם הדחה סיבובית עוצמתית מלאה המגיעה לכל פינה בטווח של 360 מעלות. היא שקטה ועוצמתית ובעלת היגיינה מושלמת ללא תעלות (RIMLESS) בגימור לבן.
גלי אורון בן חיים, סמנכ"לית שיווק קבוצת חמת: "כיאה למותג מוביל, קבוצת חמת מתפתחת ומתחדשת כל העת. במשך זמן רב עבדנו על הרחבת תחום הכלים הסניטריים וכעת אנו גאים להשיק פיתוח חדשני, טכנולוגי ומהפכני להיגיינה מקסימלית שחשובה מאד בימינו". לדבריה, "מעבר לחדשנות וטכנולוגיה אנו מספקים גם מענה כולל טוטאל לוק לחדר הרחצה והשירותים- עיצוב, איכות ועמידות לאורך שנים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה