שיווק ופרסום

נערת תפוזינה ממשיכה לזייף כל הדרך לשטיח האדום

נערת תפוזינה החדשה ממשיכה את הקונספט של לעשות מה ש"בא לה" ולהסתובב ברחובות תל אביב עם אוזניות, לרקוד ולשיר גם בזיופים. בקמפיין החדש, ליהי קורנובסקי נכנסת שוב לפאה הג'ינג'ית וממשיכה לזייף כל הדרך לשטיח האדום בפסטיבל קאן
מערכת ice |  1
ליהי קורנובסקי (צילום רפי דלויה)
השחקנית ליהי קורנובסקי נכנסת שוב לפאה הג'ינג'ית המוכרת וממשיכה לשיר ולזייף גם בפרסומת החדשה לתפוזינה, דקה לפני שהיא צועדת על השטיח האדום בפסטיבל קאן.
נערת תפוזינה החדשה נבחרה להוביל את הקמפיין כי הביאה איתה בשורה של נשים חזקות, שעושות מה שבא להן, ולדברי המפרסמים: "השחקנית ליהי קורנובסקי התאימה בדיוק לפרופיל המתבקש בפרסומת ובפאה ג'ינג'ית כמתבקש, שרה ורוקדת ברחובות תל אביב בלי "לדפוק חשבון".
 
נערת תפוזינה הראשונה והמקורית, שעשתה כאן היסטוריה, הפכה למיתוס ונכנסה לפנתאון הלאומי בעולם הפרסום. פרסומת תפוזינה נבחרה כאחת הפרסומות הזכורה והאהובה ביותר בכל הזמנים. כל מספר עונות נבחרת נערת תפוזינה חדשה, כשכל אחת מהן מתאימה לתקופה שלה באישיות, באופי ובמה ששידרה.

צילום: אבישג שר
את המותג "תפוזינה" בישראל הביאה לתודעה הלאומית כאן דוגמנית הולנדית אדומת שיער. הלן הידינג, אשר "פרצה לחיינו" ב-1994, השנה שבה השיקה חברת המשקאות יפאורה משקה קל בטעם תפוזים תחת השם "תפוזינה".
 
​הידינג הג'ינג'ית, בעלת התספורת הייחודית כבשה את הקהל הישראלי מיד והפכה לסמל מקומי ומקור השראה. נערת "תפוזינה" הפכה מודל לחיקוי ופרסומת תפוזינה נבחרה לאחת מהפרסומות האהובות ביותר בכל הזמנים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אשה שעושה כל מה שבא לה
    תעמולת הבטל"ה 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היא איננה אשה חזקה. נהפוך הוא.
    סגור