שיווק ופרסום

מקדונלדס בקאמבק לניינטיז עם הכוכב הגדול של התקופה

המנה שכיכבה בשנות ה-90 עושה קאמבק: המק צ'יקן המיתולוגי חוזר למסעדות בכיכובו של הכוכב הגדול של התקופה, גיל ססובר
מערכת ice | 
גיל ססובר בפרסומת למקדונלדס (צילום יחצ)
מקדונלד'ס מחזירה לתפריט את המק צ'יקן המיתולוגי. לטובת ההשקה, הפך סניף מקדונלד'ס מודרני לסניף נוסטלגי מהניינטיז. המנה המיתולוגית תגיע לסניפי הרשת החל מה-6.6.
מק צ׳יקן היה אחד המוצרים המובילים של הרשת עם כניסתה לישראל בשנת 1993. מדובר בסנדביץ' עם קציצת עוף בציפוי קראנצ'י, שנמכר באותה מתכונת בכל רחבי העולם.
 
עשר שנים מאז שהושק כאן, הוחלט ברשת הישראלית להוציאו מהתפריט ולשלב במקומו את הקריספי צ'יקן. לאורך כל השנים קיבלה החברה פניות רבות מסועדים שהתגעגעו וכעת הוחלט להחזיר אותו בטעמו המקורי לתפריט. המק צ'יקן, שיוצע גם בגרסת הדאבל,  יתווסף למוצרי הצ'יקן של הרשת: נאגטס, צ'יקן סטייק, צ'יקן סלקט, קריספי צ'יקן וקראנצ'י צ'יקן.
 
ההשקה תלווה בקמפיין נוסטלגי שהוקדש כולו לשנות ה-90. לצורך הצילומים, הפך סניף מקדונלד'ס מודרני לסניף בעיצוב שנות ה-90 בשנותיה הראשונות:  הריהוט,  שלטי קמפיינים דוגמת הולכים על גחלים, מדי העובדים, אריזות המוצרים, בלונים על מקל, הליצן רונלד מקדונלד וכו'.
בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, משתתפים כוכב שנות ה-90 גיל ססובר אשר נבחר לככב את עצמו בפלשבק משוחזר תחת הסלוגן  "הקראש שלכם מהניינטיז חוזר", לצידו של השחקן ירמי שיק בלום. זהו הליהוק השני של ירמי לסרטוני הקמפיין של הרשת. לפני כשלוש שנים כיכב בסרטוני ההשקה של שירות הגשת הארוחה עד השולחן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה