משפט

מקדונלדס וברגר קינג מרמות לקוחות? זו התביעה שהוגשה נגדן

בארצות הברית הגיש צרכן של המבורגרים, שרצה לרכוש מנת ביג מק במקדונלדס ומנת המבורגר ברשת וונדיס, תביעה ייצוגית בטענה שהרשתות מציגות המבורגר ששונה מאלו שמקבלים בסניף. גם ברגר קינג נמצאת בצרה דומה
מערכת ice |  1
ברגר קינג, מקדונלדס (צילום unsplash, יחצ)
ג'סטין צ'ימינטי חשב שהביג מק שיקנה ​​במקדונלד'ס והצ'יזבורגר בורבון בייקון שיקנה בוונדיס יהיו גדולים ועסיסיים כמו שפורסם. הוא אומר שהם לא היו, ועכשיו הוא תובע את רשתות המזון המהיר ודורש פיצוי.
צ'ימינטי תבע את שתי ענקיות ההמבורגר האמריקאיות אמש (שלישי) והאשים אותן בהונאת לקוחות באמצעות מודעות שגורמות להמבורגרים להיראות גדולים יותר ממה שהם במציאות. התביעה הייצוגית המוצעת שהוגשה לבית המשפט הפדרלי בברוקלין דומה לתביעה שהוגשה במרץ, על ידי אותן שלוש משרדי עורכי דין, נגד ברגר קינג במיאמי.
 
התובע אמר שמקדונלד'ס וגם וונדי'ס משתמשות בקציצות בקר לא מבושלות במודעות, מה שגורם לקציצות להיראות גדולות ב-15% עד 20% ממה שהלקוחות מקבלים. בתלונה נאמר כי הבשר מתכווץ ב-25% כשהוא מבושל, וציטטה מעצבת אוכל שאמרה שהיא עבדה במקדונלד'ס וונדי'ס ומעדיפה להשתמש בקציצות לא מבושלות מכיוון שהמבורגרים מבושלים לגמרי נראים "פחות מעוררי תיאבון".
צ'ימינטי אמר ששתי הרשתות מגזימות "באופן מהותי" בגדלים של המבורגרים, בעוד שוונדי'ס גם מנפחת את כמות התוספות ."פעולות הנאשמים מדאיגות במיוחד כעת, כאשר מחירי האינפלציה, המזון והבשר גבוהים מאוד וצרכנים רבים, במיוחד צרכנים בעלי הכנסה נמוכה, מתקשים כלכלית", נכתב בתלונה. מקדונלדס ויריבתה וונדי'ס לא הגיבו מיד לבקשות להגיב.
התביעה מבקשת פיצויים לא מוגדרים ופיצויים עונשיים בגין הפרות לכאורה של חוזה מאז מאי 2016 והפרות של חוקי הגנת הצרכן ברחבי הארץ. בשיחת ועידה ב-28 באפריל עם אנליסטים, אמר מנכ"ל מקדונלד'ס, כריס קמפצ'ינסקי, כי צרכנים בעלי הכנסה נמוכה יותר מתמודדים כנראה עם "רגישות מוגברת לערך" עם עליית דמי השכירות ומחירי הדלק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא יקבל כלום
    אחד 05/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי כתוב למטה שהתמונה להמחשה. סתם מנסה למצוץ כסף.
    סגור