כסף וצרכנות

מקדונלדס מדווחת על הכנסות גדולות מהצפוי: זה הסכום

העלאות המחירים בארצות הברית עשו את שלהן, כאשר ענקית המזון המהיר מדווחת על הכנסות בגובה כמעט 6 מיליארד דולר, מה שהוביל לעליית מניית החברה בשני אחוזים
מערכת ice | 
מקדונלדס (צילום Magma Images)
מקדונלדס מדווחת היום (חמישי) על הכנסות טובות מהצפוי, זאת בעקבות העלאות המחירים בארה"ב וצמיחה חזקה במכירות הבינלאומיות של ענקית המזון המהיר, מה שהוביל לעליית מניית החברה ביותר מ-2%.
על פי הנתונים שפרסמה, מקדונלדס עומדת על הכנסות בגובה 5.67 מיליארד דולר, זאת לעומת 5.59 מיליארד דולר שצפו בחברה. ענקית המזון המהיר דיווחה ברבעון הראשון על רווח נקי של 1.1 מיליארד דולר, או 1.48 דולר למניה, ירידה מ-1.54 מיליארד דולר, או 2.05 דולר למניה, בשנה קודם לכן.
מקדונלדס הוציאה 27 מיליון דולר כדי לשלם עבור חוזי שכירות, שכר עובדים ועלויות ספקים ברוסיה ואוקראינה לאחר שהשעתה את פעילותה בשתי המדינות הללו עקב המלחמה. בנוסף, דיווחה הרשת על תשלום נוסף של 100 מיליון דולר עבור מלאי בשרשרת האספקה ​​שלה, שככל הנראה יתקלקל בגלל הסגירה הזמנית של המסעדות שלה באוקראינה וברוסיה. בסך הכל, העלויות הללו גררו את רווחיה לירידה ב-13 סנט למניה.
המכירות נטו עלו ב-11% ל-5.67 מיליארד דולר, תוך כדי ציפיות של 5.59 מיליארד דולר. המכירות בחנויות זהות גלובליות טיפסו ברבעון ב-11.8%, הניזונות מצמיחה חזקה בשווקים כמו צרפת ובריטניה. מכירות המערכת הדיגיטלית עלו על 5 מיליארד דולר ברבעון.
פלח השווקים המופעלים בינלאומיים של מקדונלדס, הכולל את צרפת, בריטניה ואוסטרליה, דיווח על גידול במכירות בחנויות זהות של 20.4%. החברה אמרה כי הפחתת הגבלות הקורונה הגדילה את המכירות ברבעון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה