שיווק ופרסום

ברגר קינג מעודדת צמחונות? זה המהלך התמוה של הרשת

ברגר קינג השיקה סניף צמחוני לחודש הקרוב. האם החברה מעודדת הפחתה בצריכת הבשר, או שזה רק מהלך שיווקי ציני?
מערכת ice | 
ברגר קינג (צילום ויקיפדיה)
ברשת ברגר קינג יצאו בבשורה משמחת במיוחד לצמחוניים וטבעוניים: הרשת הפכה את הסניף המרכזי שלה בלסטר סקוור בלונדון לצמחוני לחודש הקרוב. כן כן זה נכון. רשת המבורגרים עולמית – אוכל צמחוני.
במסגרת התפריט החדש, שהונהג החל מאתמול (14.3), ויימשך על ל-10 באפריל, הסניף יעלים את הבשר, והמבורגר הבקר הידוע יוחלף בהמבורגר העשוי מחומרים מן הצומח. השינוי אמנם זמני, אך ברשת דאגו לשנות את הסמל המתנוסס על חזית הסניף – לירוק.
כדי לקדם את המהלך, ברגר קינג חילקו בחינם המבורגר עוף טבעוני לאלו שהזמינו דרך האפליקצייה שלהם. התוספות החדשות לתפריט שלה כוללות את כל המנות הרגילות, אך מחומרים צמחוניים: יהיה שם את ה-Bakon Double Cheeze XL, ה-Bakon Double Cheeze XL, ה-Bakon Royale הטבעוני, הנאגט המבורגר הטבעוני, ביס צ'ילי טבעוני וה-Bakon Double XL. גם ההמבורגר האייקוני Whopper (וופר) יקבל מהפך על בסיס צמחי.
 
אז, האם זה רק תעלול שיווקי אחד גדול? רשת ההמבורגרים האמריקאית התחייבה מוקדם יותר השנה להפוך ל-50% ללא בשר עד שנת 2030 כשהשיקה את הנאגטס הטבעוני שלה בינואר. ובעוד שהסניף הטבעוני מתוכנן להתקיים רק חודש, הוא יכול להפוך לדגל של המזון המהיר הצמחוני, אבל זה יקרה רק אם החברה תגלה שיש ביקוש למנות הללו, אחרת ככל הנראה הם יודו שזה היה סתם הסתלבטות קטנה, כי בכל זאת, כמה פרות נשחטות מידי שעה בשביל ההמבורגרים שלהם ברחבי העולם?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה