שיווק ופרסום

מאיה ורטהיימר דוחפת את יד 2: "שלא תפספסו כלום"

כוכבת הרשת פרסמה באינסטגרם פוסט המודה לאתר אותו היא מפרסמת בשנים האחרונות: "הדבר שהכי משמח אותי שאנשים עוצרים אותי ברחוב ומספרים לי איך דורון עזר להם למצוא את דירת החלומות. בבוקר של הפרסומת הנהג שלוקח אותי במונית שואל ״את מאיה מיד שתיים?!״ ״כן״ זוקפת גב ישר אומרת אני"
מערכת ice |  1
מאיה ורטהיימר (צילום מתוך פרסומת יד 2)
כבר שנים שמאיה ורטהיימר היא הפנים של אתר יד 2, לוח המודעות האינטרנטי מהגדולים בישראל. בפוסט ארוך במיוחד הודתה על ההזדמנות לעבוד לצד האתר ובירכה את כל אחד מהאנשים שלקחו חלק בעבודה המשותפת.
"איזו זכות זו להיות חלק ממשפחת יד שתיים", פתחה ורטהיימר. "בגדול אנחנו בזוגיות בערך אותו הזמן שאני עם אסף ולא סתם זה כי באמת מדובר בחברה עם אנשים מדהימים שכל שנה עושים עוד ועוד כדי להיות המקום הכי טוב בארץ לכללל מה שאתם צריכים והם רק הולכים ומשתפרים וגדלים ועושים הכל כדי שלכם יהיה הכי נח והכי בטוח והכי מהיר ושלא תפספסו כלום!!!".
 
עוד כתבה: "הדבר שהכי משמח אותי שאנשים עוצרים אותי ברחוב ומספרים לי איך דורון עזר להם למצוא את דירת החלומות ! בבוקר של הפרסומת הנהג שלוקח אותי במונית שואל ״את מאיה מיד שתיים?!״ ״כן״ זוקפת גב ישר אומרת אני רואה את החיוך שלו והוא מספר לי שאת הרכב של הבת שלו הוא מצא בזכותם! ורותי המאפרת מספרת שאת המטבח המושלם שלה היא הביאה מיד שתיים ,ומאורית מסדר לי את השיער וזורק לי ולרותי שאת הסטודיו החלומי שלו הוא מצא ביד שתיים וככה כל היום!!(כולל איילת שמספרת שהיא מצאה ביד שתיים זחלי משי ושהבן שלה עכשיו שלח לה תמונת גאווה מחוות הגידול שלו)".
לסיום הסבירה: "ואני?!אני מרגישה שמחה שרואים בי חלק מהחברה הענקית הזו שגדלה ומשתכללת משנה לשנה, ואני רק רוצה לומר תודה על הזכות, הזכות לעבוד עם האנשים הכי מקצועיים במדינה, הזכות להיות חלק. תודה, תודה, תודה ואם פספסתי מישהו או משהו בברכה..אז אני מקווה שלא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בלתי נסבל לראות אותה , עם כל התזזיתיות. באמת די . (ל"ת)
    מביש 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור