טלוויזיה

מאיה ורטהיימר חושפת: "זו הדרך הכי קשה ומורכבת שעברתי"

הפרזנטורית שקיבלה לאחרונה תפקיד הנחיה ראשון ברשת 13, שיתפה את עוקבי האינסטגרם שלה בהליך טיפולי הפוריות המרכב שעברה יחד עם בעלה אסף זמיר, "יש עוד כמוני שעוברות את החרא הזה"
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
מאיה ורטהיימר, שמחלקת את ימים אלה בין ישראל לניו יורק, חשפה בפני עוקבי האינסטגרם שלה התמודדת מורכבת שעברה יחד עם בעלה אסף זמיר, בדרך להיות הורים. 
ורטהיימר שיתפה בסטורי שלה תמונה שצולמה לפני שלוש שנים בדיוק, ושקפצה לה כתזכורת פעילות בטלפון מהתאריך הזה. אל התמונה צורף סקר ובו שלוש אופציות למהות התמונה שאיבת ביציות, ניתוח אפנדציט או "החזרת הביצית שהיום נקראת אסיה זמיר", שהיוותה התשובה הנכונה.
התזכורת הזאת הביאה את ורטהיימר לדבר בגילוי לב על הקושי והכאב שנלוו לטיפולי הפוריות שנדרשו, היא ובן סוגה הקונסול לעבור כדי להפוך להיות הורים, וכתבה, "שיהיה ברור שכל מי שעוברת את התהליך הזה - מה שאנחנו רואים פה זה תמיד תמונה סופית ופוטוגנית, אבל הדרך לרגע הזה - לשמוע דופק, זו הדרך הכי קשה ומורכבת שעברתי בחיי. ההריון אחר כך והלידה זה פיתה עם שוקולד ליד התהליך הזה של טיפולי פוריות"
ורטהיימר הוסיפה כי, "הסיבה שאני משתפת את זה - כי יש עוד כמוני שעוברות את החרא הזה והן מרגישות דפוק ושהכל דפוק והן דפוקות. אבל כנראה שזו הדרך שאני הייתי צריכה לעבור כדי להיות מי שאני היום... והיום אני מבינה שחלק ממה שנדפק אצלי הוא המזל שלי, כי בסוף הנשמה הקטנה הזו הגיעה ברגע שבו היא היתה מוכנה. לא רגע לפני, ולא רגע אחרי.  ובלי הדרך הזו לא היתה לנו אסיה. כל מי שעוברת את זה - אתן נורמליות אני מבטיחה! זו כנראה הדרך שאנחנו צריכות לעבור וזו הדרך שלנו. כי בסוף הכל משתבש לטובה". 
 
ורטהיימר וזמיר, שמשמש כקונסול ישראל בניו יורק, נישאו בשנת 2017, וביתם אסיה נולדה בשנת 2020. הפעוטה זמיר מככבת בעמודי האינסטגרם של השניים ואף קיים חשבון על שמה בן עשרות אלפי עוקבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה