שיווק ופרסום

כוכב הטיקטוק המצליח בעולם התמסחר: זו החברה שיפרסם

כוכב הטיקטוק המפורסם קאבי לאמה שמלמד שהכל פשוט יותר, ישמש כפנים החדשות של Web3, הפרויקט הבא של בינאנס לרשת אינטרנט
מערכת ice | 
קאבי לאמה (צילום מתוך הטיקטוק)
בורסת הקריפטו הגדולה בעולם Binance הכריזה על שיתוף פעולה עם כוכב הטיקטוק המצליח ביותר כיום, Khaby Lame, והוא יובל וישמש כפרזנטור של Web3, מה שמתוכנן להית הדור הבא של האינטרנט, שמבוסס על בלוקצ'יין.
הטיקטוקר קאבי לאמה, איטלקי ממוצא סנגלי, עקף לאחרונה את מלכת הטיקטוק צ'ארלי ד'אמליו, ובעוד היא עומדת על 143.1 מיליון עוקבים, הוא מחזיק כבר ב-145 מיליון. סרטוני הפארודיה וההומור העצמי הביאו אותו לפסגת הפלטפורמה הצומחת בעולם, וכעת הוא ישמש גם כפנים של המותג העתידי של בינאנס.
 
התכנון של החברה הוא שלאמה ילמד את הקהל שלו על קריפטו ויפרק מיתוסים סביב המערכת האקולוגית של Web3. "קאבי הפך לאייקון תרבותי ולאחד היוצרים המשעשעים ביותר בעולם. אנחנו אוהבים את הקסם ואת חוש ההומור שלו, וחושבים שזה יביא רלוונטיות לפיתוח של Web3", אמר ג'יימס רות'וול, סגן הנשיא לשיווק של בינאנס, בהצהרה.
 
@khaby.lame Wow I'm so impressed how you drain the pasta!! Don’t you? 😂 Sono cosi impressionato da come scoli la pasta” tu no?😂#learnfromkhaby #learnwithtiktok ♬ suono originale - Khabane lame
במהלך השותפות, לאמה ימשיך להשתמש בסגנון הווידאו עם החתימה שלו כדי ליצור קטעי תוכן עבור בינאנס. החברה גם מתכננת לשתף איתו פעולה בהשקת קולקציות NFT.
לאמה, עובד לשעבר במפעל באיטליה, זכה לתהילה במהירות בעקבות המגיפה, ומחזיק גם 78 מיליון עוקבים באינסטגרם. הוא ידוע בעיקר בקטעי #learnfromkhaby האילמים שלו, שבהם הוא מגיב בפנים קפואות לסרטונים מסובכים ומדגים דרך פשוטה יותר לעשות את המשימה.
 
אתמול הוא כבר פרסם את הטיקטוק הראשון שלו עבור בינאנס, בו הוא לובש חליפת גיבור-על ויוצא לסייע לבחורה למצוא באינטרנט הסבר מה זה Web3, תוך שהוא עושה את סימן ההיכר שלו לאחר ההסבר. הסרטון זכה בינתיים ל-1.7 מיליון צפיות, יחסית מעט במונחים שלו.
 
@khaby.lame Having trouble starting your Web3journey? I want to introduce you @Binance Superhero!Tag your friends who need#lbinanceMan too 🤲🏿#web3 #learnfromkhaby #keepitsimple #NFA #ad Not ♬ suono originale - Khabane lame
"אני מחשיב את העוקבים שלי כמשפחה שלי, ואני תמיד מחפש אתגרים חדשים ותוכן מעניין לחלוק איתם", אמר לאמה בהצהרת החברה. "הייתי סקרן לגבי Web3 כבר זמן מה, וקפצתי על ההזדמנות לשתף פעולה עם בינאנס, כי זה מתיישב בצורה מושלמת עם מה שאני עושה בדרך כלל: להפוך דברים מורכבים לקלים ומהנים עבור כולם."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה