שיווק ופרסום

קוקה-קולה משנה את הבקבוק של ספרייט, איך ייראה מעכשיו?

קוקה קולה מודיעה על מראה חדש לבקבוק הספרייט הירוק הקלאסי, על מנת לאמץ תרבות מיחזור יעילה יותר
מערכת ice | 
ספרייט (צילום מתוך הפייסבוק)
קוקה קולה הודיעה כי הבקבוק הירוק והמוכר של ספרייט כבר לא ייראה אותו הדבר. החל מאוגוסט הקרוב, החברה תעבור לבקבוק פלסטיק שקוף. השינוי בצבע, למרבה האירוניה, הוא חלק מדחיפה של ענקית המשקאות הקלים להיות "ירוקה יותר".
המהלך יוצא לדרך לאחר שהחברה הצהירה כי פלסטיק שקוף עדיף למיחזור. "ספרייט עובר מירוק לפלסטיק שקוף כדי להגדיל את הסיכוי של החומר לשמש למיחזור מחדש לבקבוקי משקה חדשים", נכתב בהודעה לעיתונות של החברה.

צבע הבקבוק הוא לא השינוי היחיד שייכנס לתוקף החל מה-1 באוגוסט. קוקה קולה מסרה שהם ישיקו "מערכת זהות חזותית חדשה הכוללת לוגו ועיצוב אריזה מחודשים". מהחברה נמסר כי בעוד שהפלסטיק הירוק הנוכחי ניתן למיחזור, הצבע מונע ממנו לשמש עבור פריטי אריזה באיכות מזון. במקום זאת, הוא משמש לפריטים חד פעמיים. על ידי מעבר לשקוף, ניתן להפוך בקבוקים ישנים לחדשים.

מתוך האתר הרשמי של ספרייט
 
תאגיד קוקה קולה המרכזי עובד עם חברת המיחזור האמריקאית R3CYCLE, שהמנכ"ל שלה, ג'וליאן אוצ'ואה, הציג את היתרונות של פלסטיק שקוף. "הוצאת צבעים מבקבוקים משפרת את איכות החומר הממוחזר", אמר בהצהרה. "כאשר בקבוקי הספרייט יהפכו לשקופים, יהיה יותר קל להפוך אותם חזרה לבקבוקים וכך יווצר מעגל מיחזור."
עוד לא ידוע אם ומתי השינוי יגיע לישראל. ספרייט הוא רק אחד מהמותגים של קוקה קולה שישנו את המראה שלהם שחלק ממעבר לתרבות "ירוקה" יותר. עוד משקאות שיצטרפו בהמשך הם ככל הנראה Fresca, Seagram's ו- Mello Yello.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה