שיווק ופרסום

משרד הפרסום הישראלי זכה בתחרות בינלאומית

בתחרות הפרסום הבינלאומית, שנערכה בסוף השבוע בקרואטיה, זכה משרד הפרסום הישראלי בפרס ובנוסף גרף שתי מדליות כסף על קמפיין למניעת אלימות כלפי נשים

מערכת ice | 
סוכנות הדיגיטל של השנה (צילום יחצ)
משרד הפרסום הישראלי, Diboor,  זכה בפרס סוכנות הדיגיטל של השנה בתחרות הפרסום הבינלאומית, הגולדן דראם. בתחרות, שנערכה בסוף השבוע בקרואטיה, התחרו 1,000 קמפיינים של משרדים וסוכנויות מרחבי העולם. מביניהם DIBOOR היה המשרד היחיד מישראל שזכה בפרס היוקרתי ואף גרף שתי מדליות כסף Silver drum, בקטגורית טכנולוגיה דיגיטלית בערוץ המובייל וחדשנות. 
 
הקמפיין עימו זכה משרד DIBOOR בפרס היוקרתי הוא קמפיין דיגיטל "הקשיבי בקולי" שנוצר יחד עם יזמת הטק החברתית שירן מלמדובסקי-סומך, מחברת הטכנולוגיה D-ID. במרכזו סרטון מצמרר שנעשה בטכנולוגיית בינה מלאכותית (AI) שהצליח "להחיות" חמש נשים שנרצחו בידי בני זוגן. הנרצחות מספרות בסרטון על הטרגדיה שעברו, וקוראות לנשים במצבן לפנות לסיוע כדי להשתחרר מזוגיות אלימה. הקמפיין זכה בישראל לתהודה רחבה עם מיליוני צפיות ברשת וסיקור נרחב באמצעי המדיה, ויצר אימפקט מיידי כאשר אלפי נשים פנו למוקדי הסיוע באמצעות פלטפורמות הקמפיין.  "הקשיבי בקולי" זכה ביוני האחרון בפרס החדשנות בשיווק ל-2021 של איגוד השיווק הישראלי. 
דנה קול, מייסדת ומנכ"לית DIBOOR קיבלה את הפרס בשם המשרד ואמרה: "אנחנו נרגשים ומודים על הבחירה בנו כסוכנות הדיגיטל של השנה ובהכרה הבינלאומית בפרויקט החשוב הזה. ההשפעה של הקמפיין בישראל מוכיחה את הכוח של המפרסמים לקדם סוגיות חברתיות ואפילו להציל חיים. אנו נמשיך לעשות חדשנות בפרסום וליצור קמפיינים אפקטיביים".
 
DIBOOR, בבעלותם של דנה קול ואייל גיא, יצא קמפיינים מצליחים, ובהם קמפיין הדיגיטל והטלוויזיה להעלאת המודעות למחלת הגושה ובנוסף קמפיין לעידוד טבעונות של ויגן פרינדלי, ששודרה כפרסומת בגמר הישרדות. בין לקוחות החברה: חברת הפינטק ראפיד, דומינוס פיצה, מימון ישיר, קבוצת כלמוביל, מחלבות גד, טמפו, XL, rebar ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה