שיווק ופרסום

קשת 12 גאה: משתתפת "הקבוצה" קוטפת קמפיין ראשון

יעל מורזוב, שמשתתפת בתכנית הריאליטי החדשה של קשת 12 "הקבוצה", קטפה קמפיין ראשון ונחשק במיוחד והיא משמשת כעת כפרזנטורית לרשת מותגי הביגוד "פוט לוקר"
מערכת ice |  1
יעל מורזוב (צילום יחצ)
תכנית הריאליטי החדשה של "קשת 12", "הקבוצה", עלתה לאוויר לפני כשבוע וסופגת לא מעט ביקורות עד כה. למרות זאת, היום (רביעי) פורסם ב-TMI שכבר לאחר זמן קצר מאוד שהתכנית באוויר, יעל מורזוב זוכה לקבל את הקמפיין הראשון שלה.
מורזוב, מורה לפילאטיס במקצועה, היא משפיענית רשת עם למעלה מחמישים אלף עוקבים. כעת, לוהקה מורזוב לשמש כפרזנטורית לרשת מותגי הביגוד "פוט לוקר". יעל התייצבה שלשום (שני) ליום צילומים עבור הפקת אופנה לחברה יחד עם הדוגמניות יובל מיארה ושי קופול שנבחרו להוביל את צילומי הקמפיין של פוט לוקר לקולקציית החורף של נייקי. עכשיו רק נותר לראות אם היא גם תצא עם אהבה חדשה מהריאליטי.
 
כידוע, מי שדווקא עדיין לא קטפה קמפיין בזכות השתתפותה בקבוצה, אך כן הפכה כבר לשם דבר בביצה המקומית היא מורן זומר, אחותה של הדוגמנית בר זומר, שחשפה את ההכנה שאחותה בר עשתה לה לפני שנכנסה לתכנית: "הטיפ הכי טוב שבר נתנה לי לתכנית זה פשוט להיות אני". זומר הוסיפה: "המשפחה שלי לא אוהבת חשיפה למרות שיש לי אחות בתחום, אבל מצד שני הם מפרגנים מאוד, הם חושבים שזה יעשה לי טוב ומקווים שאחזור פלוס אחד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפרצוף שלה דוחה, כמו אשה זקנה
    מיניבר 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא לדבר על האופי הדיכאוני והלא נעים
    סגור