שיווק ופרסום

אחרי שלוהקה לתפקיד ראשי, כוכבת הישרדות זוכה בקמפיין ענק

הדוגמנית ניקולה וורד לוהקה לדרמה החדשה של HOT ״הראיס״ בתפקיד הראשי והראשון שלה בתחילת השבוע, אותו היא סוגרת עם קמפיין לרשת הלבשה נאוטיקה הום
מערכת ice | 
ניקולה וורד נאוטיקה (צילום שי פרנקו)
רגע אחרי שקטפה תפקיד משחק ראשי וראשון משלה, הדוגמנית ניקולה וורד נבחרה להיות השגרירה של המותג נאוטיקה הום ותוביל את הקולקציה החדשה והקיצית שלהם עם דגמים המעוצבים בהשראת עולמות הים והגלישה.
 
מוקדם יותר השבוע, נודע כאמור כי וורד לוהקה לדרמה החדשה של HOT ״הראיס״ בתפקיד הראשי והראשון שלה. היא תגלם את ליה שנולדה וגדלה עם חוסר איזון כימיקלי במוח, מה שגרם לה לדיכאון ורצון לגמור עם זה. ציון רובין כתב וביים את הסדרה, כאשר חברת ADD הינה אחראית על ההפקה.

הראיס היא דרמה חדשה על מאבק בין חמולות אויבות על השליטה בעכו ובעולם האיגרוף, כשמתחת לפני השטח זה מאבק דתי ולאומי בין יהודים למוסלמים. הסיפור של זהר, פיראס ואנג׳ל הוא דרך לספר את הסיפור הבין דתי הזה. החברות של יהודי ומוסלמי עומדת למבחן כשמתלקח עימות בין החמולות ובין הדתות. הבית היחידי שזהר הכיר זה ״הראיס״, אכסניה לשעבר ששוכנת בבניין עתיק ומתפורר. הדבר היחידי שלמד בבית הקודם זה שהדרך לנצח את החיים האלה היא מכות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה