שיווק ופרסום

מרגול חוזרת למסך בקמפיין לאחד הבנקים הגדולים בישראל

הזמרת הוותיקה מצטרפת לסולן "מרסדס בנד" לקמפיין של בנק לאומי. לאיזה להיט יבצעו יחד קאבר?
מערכת ice | 
מרגלית צנעני (צילום: רפי דלויה) (צילום רפי דלויה)
בנק לאומי הודיע היום על קמפיין חדש בכיכובה של מרגלית צנעני, "מרגול", לצידו של הפרזנטור של הבנק - גל תורן. הקמפיין, שמציג את השירות של לאומי ואת השקת השירות החדש של הבנק, "בנקאי ב-ZOOM", יעלה הערב (ראשון) בטלוויזיה. 
במסגרת הקמפיין שאמון עליו משרד הפרסום "מקאן", מרגול ותורן מציגים את מוצר החדש "בנקאי ב-ZOOM" – ומבצעים את השיר "טרילילי טרללה" של נועה קירל ואילן פלד, בגרסה מותאמת למסרי הקמפיין. 

מרגול ותורן בקמפיין החדש (צילום גבע טלמור)
 
"בנקאי ב-ZOOM" המושק בימים אלו עבור לקוחות לאומי מאפשר ללקוחות הבנק שיבחרו בכך, לקבל שירותים מקצה לקצה באמצעות פגישת ZOOM, עבור פעולות שעד כה כדי לקבלן היה הכרח להגיע לסניף. השירות יקל על אוכלוסיות המתקשות כיום להגיע לפגישה פיזית בסניף.   
מיטל שירן הראל סמנכ"לית השיווק בלאומי: "אנחנו נרגשים לעלות עם קמפיין חדש שממשיך את מהפכת השירות של לאומי, יחד עם השקת שירות ראשון מסוגו במערכת הבנקאית בישראל: בנקאי בזום. ה"סוף לטירלולים" הוא כבר לא סיסמה, מהיום, הכי נוח, זה שהבנקאי מגיע עד ללקוחות מבלי לבזבז את זמנם או להטריח אותם בהגעה לסניף. מעתה, לקוחות יוכלו בלחיצת כפתור לפגוש בנקאי ולבצע מגוון פעולות מרחוק - תוך יום אחד. גאים להמשיך ולהיות הבנק עם השירות הכי נוח בישראל, עם מגוון שירותים וכלים המותאמים לכל אחד ואחת על פי צרכיהם״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה