שיווק ופרסום

רשת נוי השדה בשיתוף פעולה מרגש עם "לקט ישראל"

רשת "נוי השדה" וארגון "לקט ישראל" הודיעו על שיתוף פעולה במהלכו לקוחות רשת נוי השדה יוכלו לתרום סכום של כ- 15 שקל שיעברו ללקט ישראל
מערכת ice | 
לקט ישראל (צילום לקט ישראל)
רשת "נוי השדה" וארגון "לקט ישראל", ארגון הצלת המזון הלאומי בפרויקט מיוחד לפסח. נוי הדס, בעלת רשת "נוי השדה" אשר חרטה על דגלה לחזק את החקלאות הישראלית, חוברת לארגון לקט ישראל ויחד מעלים את המודעות להצלת תוצרת חקלאית בישראל ומסייעים לנזקקים לחגוג את החג בכבוד.
במסגרת הפרויקט, לקוחות רשת ״נוי השדה״ יוכלו לתרום באתר סכום של 15 שקלים אשר יעברו במלואם לארגון לקט ישראל. בזכות התרומות, ארגון לקט ישראל יספק ארגזי פירות וירקות מוצלים, טריים ומזינים לנזקקים מכל רחבי הארץ בכדי שיוכלו לחגוג את חג הפסח. לקט ישראל הוא ארגון שפועל ללא מטרת רווח במטרה להציל מזון ראוי למאכל: עודפי פירות וירקות טריים וארוחות מבושלות ולהעבירם לכל מי שזקוק להם: קשישים, משפחות חד הוריות, ילדים בסיכון ועוד.
 
נוי הדס, בעלת רשת ״נוי השדה״: ״כשהקמתי את העסק לפני כעשר שנים, ידעתי שמלבד הרצון הגדול לחזק את החקלאות הישראלית והחקלאים בפרט, ארצה לקדם נושאים אשר על ליבי כמו סיוע למי שידו אינה משגת. אנו תורמים באופן קבוע תוצרת טרייה ואיכותית בכל ימות השנה בארגונים שונים.
גידי כרוך, מנכ"ל לקט ישראל: אנחנו שמחים ומברכים על שיתוף פעולה עם נוי השדה.  באמצעות שיתוף הפעולה הזה יכסו שני הארגונים נתח גדול יותר של תושבי ישראל הצמאים לתוצרת חקלאית ישראלית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה