שיווק ופרסום

כוכבת "ארץ נהדרת" גורפת קמפיין חדש: זו האפליקציה שתפרסם

כוכבת "ארץ נהדרת", השחקנית תום יער, נבחרה להוביל את קמפיין השקת האפליקציה החדשה של חברת החניונים סנטרל פארק
מערכת ice | 
תום יער (צילום אילן בשור)
חברת החניונים סנטרל פארק משיקה אפליקציה חדשה עם קמפיין חדש ומצחיק במיוחד בכיכובה של כוכבת "ארץ נהדרת" השחקנית והקומיקאית תום יער. האפליקציה הפשוטה והחכמה, עוזרת למשתמשיה למצוא חניון קרוב ליעד עוד לפני שיצאו לדרך, ומעניקה להם הטבות והנחות בחניוני החברה.
הקמפיין שיעלה החודש בוצע על ידי משרד הפרסום בריף, בהשקעה של קרוב למיליון שקלים וכולל במרכזו פרסומת דיגיטל בהשקעה גבוהה, שפה גרפית שנונה, קמפיין שילוט ברחבי תל־אביב ועוד.
 
את האפליקציה פיתחה חברת מינט שאחראית בן השאר על פיתוח האפליקציה של yellow. מרשת סנטרל פארק נמסר ״אחרי 18 חודשי עבודה אנחנו שמחים להשיק את האפליקציה יחד עם אחת היוצרות האיכותיות והמצחיקות בארץ, נהנינו מאוד לעבוד על הקמפיין וצחקנו לא מעט על הסט״ בהמשך הקמפיין צפויים לעלות עוד תכנים בכיכובה של תום יער.

חברת סנטרל פארק הוקמה בשנת 1998 והיא מפעילה מעל 60 חניונים ברחבי ישראל, כאשר היא פועלת בין היתר בתל־אביב, ירושלים, חיפה, בני ברק, רעננה, הרצליה רמת גן ופתח תקווה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה