שיווק ופרסום

כוכבת ארץ נהדרת "היא השטן": שני כהן משבשת תכניות

שני כהן בקמפיין חדש של האפליקציה הפופולארית פנגו, והפעם בדמות השטן שמגלה שפנגו משבשת לה את כל התוכניות. הקמפיין מציג את השירות החדש להגנה מדוחות חניה שהשיקה פנגו בשם: SMART
מערכת ice | 
שני כהן בקמפיין לפנגו (צילום עדי אורני)
אפליקציית התחבורה הפופולארית פנגו, יוצאת בקמפיין חדש בכיכובה של הפרזנטורית שני כהן באמצעות משרד הפרסום AVRAHAM, ומשיקה שירות חדש להגנה מדוחות חניה. בפרסומת שעולה בימים אלה לאוויר, תגלם כהן, שאף השתתפה בכתיבת הקמפיין בשיתוף הכותבים של ארץ נהדרת, דמות מפתיעה וקצת שטנית שהעבודה שלה היא לעשות את הדרך שלנו לקשה יותר והיא מאחורי כל השיבושים הקטנים של היומיום, רק שפנגו משבשים לה את התוכניות.
בתפקידה הקומי החדש, מנסה כהן, לתת לנוסעים דוחות חניה ולהפוך את חייהם לסיוט כאשר השירות החדש של פנגו - Smart שם על מנת להגן על הלקוחות. הקמפיין החדש יעלה בפריסה ארצית בטלוויזיה ובדיגיטל וילווה במספר סרטונים.
 
פנגו, האפליקציה המובילה בתחום התחבורה בישראל, המעניקה מגוון שירותים למעל לשלושה מיליון לקוחות, משיקה את מסלול SMART, במרכזו הגנה מדוחות חניה. בנוסף כולל המסלול החדש - SMART גם את השירותים המוכרים: ״זזתי״ - המסיים באופן אוטומטי את החניה בעת שהמערכת מזהה כי הרכב נמצא בתנועה. "חניתי" - המזהה כאשר הרכב חנה, ושולח ללקוח תזכורת להפעיל את החניה. ״תזכורת אישית״ - להארכת החניה בעת הצורך ע״י הודעת סמס לנייד. ״תשלום מהיר בחניונים״ - חניה מהירה ללא עמלת הפעלת חניה ושלל הטבות נוספות.

צילום: עדי אורני
ליטל פרנקל, סמנכ"לית השיווק של פנגו: ״קמפיין חדש הוא תמיד הזדמנות מרגשת לחדד את מיקומו של המותג בחיי הצרכנים. בפנגו אנחנו עובדים להקל על לקוחותינו את ההתנהלות שלהם בדרכים. אנו משיקים כעת את השירות החדש של ההגנה מדוחות. נמשיך לחפש וליצור דרכים חדשות שיהפכו את הנהיגה, החניה וההגעה ממקום למקום לפשוטות, משתלמות ואפילו מהנות יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה