שיווק ופרסום

ראובני פרידן במינוי משמעותי: רועי מדלי מצטרף כסמנכ"ל קריאייטיב

רועי מדלי, מנהל הקריאייטיב של החברה המרכזית למשקאות, מצטרף לראובני-פרידן כסמנכ"ל קריאייטיב. ינהל את המחלקה יחד עם ליאור נויפלד ורועי גוטמן. ניב חורש, מנכ"ל משותף ראובני פרידן: "המינוי יביא להמשך הצמיחה"

מערכת ice |  3
מנהלי הקריאייטיב בראובני פרידן (צילום יחצ)
ראובני-פרידן, אחד משלושת משרדי הפרסום הגדולים בישראל, ממשיך במגמת הצמיחה שלו ומצרף לשורותיו טאלנט קריאיטיבי משמעותי.
רועי מדלי, בן 37,  נשוי לעדי ואב ל-2, ניהל ב-5 השנים האחרונות את מחלקת הקריאייטיב והתוכן של החברה המרכזית למשקאות, וטיפל בכלל מותגי החברה - קוקה-קולה, טרה, פריגת, נביעות, מותגי IBBLS ועוד. מדלי חתום על מהלכים גדולים, מדוברים וזוכי פרסים כמו פחיות הזהב של קוקה-קולה באירוויזיון 2019, מזנון הגאון של פריגת, קמפיין What the Fanta, נבחרת המשפיענים של משק צוריאל ועוד.

לאחרונה הוביל את שיתוף הפעולה המוצלח של קוקה-קולה ונועה קירל, שהתחיל בקליפ "פנתרה" והמשיך בפחיות במהדורה מוגבלת עם חתימתה לקראת האירוויזיון האחרון.
מדלי מצטרף לסמנכ"לי הקריאייטיב של ראובני פרידן, שמובילים את הקריאיטיב במשרד בשנה וחצי האחרונות וחתומים על מהלכים רבים של מותגי המשרד וגם על זכיה ב-10 תקציבי פרסום חדשים.
ליאור נויפלד, בן 43, נשוי 2+, סמנכ"ל קריאייטיב בראובני פרידן מאז 2021, לאחר שניהל קריאייטיב במספר משרדי פרסום וגם כעצמאי. נויפלד מוביל את הקריאייטיב של HOT AIG, קבוצת יד2, אופטיקנה, מחלבות גד, קבוצת כמיפל, תלמה, אלבר, עוף טוב, גולף, הולמס פלייס, מרינה פטריות ועוד. בזמנו הפנוי הוא גם משפיען רשת, בעל טור ביקורת אוכל, סופר, מוזיקאי ודוגמן השיער הכושל בעולם.
רועי גוטמן, בן 49, נשוי, עם 20 שנות ניסיון בענף הפרסום. בוגר ויצו חיפה במחלקה לתקשורת חזותית. התחיל לעבוד בראובני פרידן לפני 15 שנים כארט דירקטור והתקדם עם השנים לתפקיד סמנכ״ל קריאייטיב. חתום על מהלכים גדולים של לקוחות מובילים: orange, hot, מחלבות גד ועוד. אחראי על כל תחום ה-food בראובני פרידן. הקים את מחלקת הקריאיטיב של arlo, חברת הדיגיטל של ראובני פרידן.
ניב חורש, מנכ"ל משותף ראובני פרידן הוסיף ברכה הומוריסטית: "תקופה ארוכה חיפשנו סמנכ"ל או סמנכ"לית קריאייטיב עם קרחת כדי להשלים את הצמד נויפלד-גוטמן באופן אורגני, אבל בסופו של דבר נאלצנו להתפשר על מדלי והבלורית. פנינו למעצבי שיער ולרבנים שאישרו את המינוי הזה באופן חריג, וכעת כל מה שנותר לנו זה לאחל לשלישייה המופלאה הזו המון הצלחה והמשך צמיחה!".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עכשיו אפשר למחזר קמפיינים על פחיות גם אצל לקוחות אחרים
    הבנתם, למחזר? 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    9 0
    הבעיה תצוץ כשמדלי יגלה שבניגוד לקוקה קולה, לא לכל החברות יש מיליונים לשפוך על שיווק בינוני, ואשכרה צריך לעשות קמפיין ממיר למותגים פחות חזקים וסקסיים. ספק אם ישרוד בחברת פרסום הרבה זמן. זה לא חוכמה לעשות קריאייטיב לחברה המסחרית. ובואו נודה בזה, הקריאייטיב של החברה המסחרית היה תמיד meh עם ובלי מדלי. זה פשוט הdna של החברה המסחרית. המון בהצלחה בכל מקרה
    סגור
  • 1.
    נויפלד שם עצמו בפרסומות שלו
    יובל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתלהב מפרסום אישי. קצת מביך
    סגור
  • אבל איזה חתיך הוא
    פומפה 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי שוכב איתו
    סגור