שיווק ופרסום
נייצ'ר ואלי מרימה לחיילים: כך תוכלו לזכות במארז מפנק
חברת נייצ'ר ואלי מודיעה היום על שיתוף פעולה חדש עם עמוד החיילים המוכר "פז"מ". יחדיו השותפות פיתחו אתגר ייחודי לחיילים שיאפשר להם לזכות במארז נייצ'ר ואלי מפנק
חברת נייצ'ר ואלי מודיעה היום על שיתוף פעולה חדש עם עמוד החיילים המוכר "פז"מ". יחדיו השותפות פיתחו אתגר ייחודי לחיילים שיאפשר להם לזכות במארז נייצ'ר ואלי מפנק.
האתגר יוצג בסרטון שלו ארבעה שלבים ובו הוא מלמד את העוקבים לבצע את תרגיל "הדגל" - מי שיצלח אותו ויתייג את השותפות יוכל לזכות בסיכוי לקבל את המארז המדובר. לצד הקמפיין המדובר, החברה משיקה מחיר מיוחד לחטיפים שלה בחנויות "כוורת" שנמצאות ברחבי הבסיסים הצבאיים. למשל: החיילים יוכלו לרכוש שני יחידות של חטיף נייצ'ר ואלי פרוטאין בעשרה שקלים בלבד.
בחטיפי החלבון החדשים של המותג יש לפחות 25% חלבון בחטיף, אין בהם גלוטן וניתן לרכוש אותם בטעמים: שוקולד, בוטנים וקרמל מלוח.
עוד ב-
אורית נבון, מנהלת השיווק רוסטיק בייקרי, מסרה: "אנחנו שמחים וגאים להשיק את שיתוף הפעולה עם עמוד פז"מ, המנגיש את החטיפים שלנו לקהל החיילים, שהינו קהל אסטרטגי עבורנו. מהלך זה בא כהשלמה לקמפיין 360 שעשינו בחודש ינואר האחרון ומאז חטיף הפרוטאין בוטנים ושבבי שוקולד שלנו הינו הנמכר יותר בקטגוריית החלבון. כל זאת לא בכדי, שהרי מדובר בחטיף חלבון טעים העשוי מרכיבים איכותיים. אנחנו מזמינים את כל החיילים לגשת לאתגר הדגל ולנסות את התרגיל המיוחד שיצרנו עבורכם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



