שיווק ופרסום

יוצרות תוכן למען בטיחות הנוער ברשת: זה הקמפיין בו ישתתפו

קמפיין מיוחד של מטא והמטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת להנגשת כלי בטיחות ופיקוח להורים ומתבגרים נערך בהשתתפות מיכל דליות, הקומיקאית רביטל ויטלזון -יעקובס, יוצר התוכן צח סימון, האמנית והיוצרת נוי אייזן ועוד
מערכת ice | 
הגנה על ילדים ברשת מתכנים בלתי הולמים (צילום shutterstock)

למעלה מ-40 יוצרות תוכן, מהמובילות בישראל, מתגייסות לקמפיין עולמי של Meta להעלאת המודעות לבטיחות נוער ברשת ולהנגשת כלים המאפשרים פיקוח של הורים על ילדיהם ברשתות החברתיות. משתתפי ומשתתפות הקמפיין שיצא לדרך בשיתוף המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת, כוללים את רביטל ויטלזון- יעקובס{85,000 עוקבים}, מיכל דליות{19,000 עוקבים}, נוי אייזן{113,000 עוקבים}, צח סימון{88,000}, יאנה לוי{64,000 עוקבים}, לי מנחם{153,000 עוקבים}, מעיין טרודל{130,000 עוקבים} ויוצרות תוכן נוספות.

יוזמה זו נולדה מתוך עניין משותף של מטא ושל הורים לוודא שהחוויות והאינטרקציות שבני הנוער חווים ברשת הן חיוביות. במסגרת יוזמה זו עשרות המשתתפים והמשתתפות להם במצטבר יותר מ-1.6 מיליון עוקבים בפייסבוק ובאינסטגרם יצרו ויעלו שורה ארוכה של תכנים לרשתות החברתיות אשר ישימו בקדמת הבמה את כלי הפיקוח והבטיחות הקיימים באינסטגרם ובפייסבוק. 

יהודה בן יעקב מנהל המדיניות הציבורית ב-Meta ישראל: "אני שמח לראות איך אנשים מעולמות שונים מתכנסים יחד בשביל משימה חשובה כזו. יוצרי ויוצרות התוכן הנמצאות כאן היום הן כוח ואני בטוח שהיכולת שלהן להעביר מסרים באופן מדויק ואותנטי תקדם את המטרה החשובה הזו. כפי שבעולם הפיזי יש חשיבות עצומה לחינוך ומעורבות הורית כדי לייצר סביבה בטוחה ותומכת- דברים אלה נכונים באותה מידה גם לחוויה של צעירים וצעירות ברשת. אחת המשימות שלנו היא לתת יותר כלים להורים וילדיהם כדי שיוכלו לשלוט טוב יותר בחוויה שלהם".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה