שיווק ופרסום

ארגון "חבר" למען חולי הפרקינסון: המיזם המרגש נחשף

המרוץ השנתי של מועדון "חבר" יוצא לדרך זו השנה העשירית וצפויים להשתתף בו כ-5,000 עמיתים. על כל קילומטר שהרצים ירוצו מועדון "חבר" יתרום שקל לעמותה
מערכת ice | 
מירוץ חבר (צילום לנס הפקות)
המרוץ השנתי של מועדון "חבר" יוצא לדרך זו השנה העשירית וצפויים להשתתף בו כ-5,000 עמיתים, בני משפחותיהם וחבריהם ב-4 מקצים שונים לפי בחירתם: 5 ק"מ, 10 ק"מ, 15 ק"מ ו-800 מטר לילדים. כל עמית רשאי לרשום עד 5 משתתפים נוספים.
משתתפי המרוץ יקבלו ערכת מתנה הכוללת חולצת ריצה איכותית מנדפת זיעה, תיק גב המתקפל לתיק יד, פאוץ' ספורט מעוצב ומספר חזה. נוסף על כך, כל משתתף יזכה במדליה מרשימה ורב-תכליתית המשמשת גם כמפתח ברגים בשלושה גדלים שונים. במסגרת המרוץ הנוכחי יתרום מועדון "חבר" לעמותת פרקינסון בישראל שקל על כל  קילומטר שהעמיתים וקרוביהם ירוצו.
 
בין המתמודדים עם מחלת הפרקינסון שחברים בעמותה וירוצו השנה במרוץ: יו"ר העמותה רונן שטיין, מנהלת קהילת הצעירים בעמותה ציפי גולדברגר, מנהל קבוצת הריצה איציק בריק, עתליה נבו (טריאתלון), מנכ"ל העמותה אייל לוי ועוד מאות רצים נוספים. השתתפות חברי עמותת פרקינסון במרוץ הינה ללא עלות.
יפעת קסוטו, מנכ"לית מועדון "חבר": "אני גאה להזניק לראשונה כמנכ"לית המועדון את מרוץ 'חבר', מסורת ארוכת שנים שאנו מקיימים עם עמיתינו זו השנה העשירית. כמדי שנה, נושא האחריות החברתית מעוגן כאחד מערכי הליבה של המועדון ושל עמיתיו. השנה בחרנו לשתף פעולה עם עמותת פרקינסון בישראל, הפועלת לסייע לחולי הפרקינסון ולבני משפחותיהם בהתמודדות עם קשיי המחלה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה