שיווק ופרסום

עובדי בן אנד ג'ריס למען חקלאות ישראלית: הצילו 50 טון לימונים

יותר מ-100 בכירי ועובדי בן אנד ג'ריס בראשם בעלי החברה אבי זינגר יצאו על מנת לעזור לחקלאים בקטיף לימונים במושב צלפון הסמוך לבית שמש והצילו 50 טון של תוצרת חקלאית: "הבנו שחסרות ידיים עובדות לקטיף הלימונים והחלטנו להירתם למאמץ"
מערכת ice |  1
עובדי בן אנד ג'ריס (צילום אסף לוי)
משעות הבוקר המוקדמות יצאו אתמול (יום א) כ – 100 בכירי ועובדי בן אנד ג'ריס ישראל, בראשם אבי זינגר – המנכ"ל והבעלים,  מהמפעל  בבאר טוביה, לקטיף במטע לימונים, במטרה לסייע לחקלאים, במושב צלפון, סמוך לבית שמש. במסגרת זו הצילו ל כ 50 טון של תוצרת חקלאית.

עובדי בן אנד ג'ריס למען החקלאות, צילום: אסף לוי
אבי זינגר מנכ"ל בן אנד ג'ריס ישראל פתח את הבוקר ואמר לעובדים: "כמפעל ישראלי, ציוני, הפועל בדרום הארץ, הרוכש חומרי גלם מחקלאי ישראל, והקשר שלנו היום יומי וההדוק עם כ 20 רפתות מדרום הארץ, מהם אנו רוכשים את החלב והשמנת לייצור הגלידה, ועם חקלאים המגדלים ביצים,  תבלינים ועוד, הבנו שחסרות ידיים עובדות לקטיף הלימונים והחלטנו לסגור ליום אחד את ייצור הגלידות במפעל בבאר טוביה  ולהירתם לעזרת החקלאים".
לדבריו: "אנו נמשיך לתמוך, לעודד, לחזק, ולהעלות את המורל לחקלאים הסובלים ממצוקה בידיים עובדות. בזכות היוזמות האזרחיות השונות, הנותנים יד לחקלאים, הם מצליחים לקטוף את תוצרתם. ללא עזרה זו רבים מהם לא יצליחו לגדל תוצרת חקלאית בהמשך". 
 
החקלאי  אריה בן עתיה ממושב צלפון הודה אחה"צ המאוחרות, בסיום יום העבודה לצוות בן אנד ג'ריס ואמר: "אנחנו מודים לכם על העזרה בקטיף הלימונים אין לנו מילים על התגייסות זו שעוזרת לנו מאוד – זה לא מובן מאליו...."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אותה חברה שהחרימה אותנו (ל"ת)
    ג'רי 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור