שיווק ופרסום

אופטיקה הלפרין משיקה סניף בעלות 600 אלף שקל: זו העיר שמתחדשת

אופטיקה הלפרין ממשיכה להתרחב ופותחת את הסניף ה-122 שלה בארץ, הפעם בעיר חריש. החנות החדשה משתרעת על פני שטח של כ-60 מ״ר, ועלותה מוערכת במאות אלפי שקלים
מערכת ice |  1
אופטיקה הלפרין (צילום אופטיקה הלפרין)
בזמן שהמצב הביטחוני משפיע על עסקים רבים, אופטיקה הלפרין ממשיכה להתרחב ולהנגיש משקפיים לכולם. היום (ראשון) הרשת פתחה סניף נוסף והפעם בעיר חריש. כמו כן, גם בסניף זה, כמו בכל 122 הסניפים של אופטיקה הלפרין ברחבי הארץ - יתקיימו בדיקות ראייה.
 
החנות החדשה נפתחה ברחוב דרך הארץ 35 והיא החנות הראשונה של הרשת בעיר חריש. עלות הקמת הסניף החדש עומדת על 600 אלף שקל והוא משתרע על פני שטח של כ-60 מ״ר. החנות כוללת מגוון רב של משקפי ראייה, משקפי שמש, עדשות מגע ואביזרים של מיטב המותגים העולמיים כמו קרולינה הררה, הוגו בוס, לקוסט, דיור, מייקל קורס ועוד.

יצחק שקת, חיה הלפרין וטלי קינג (צילום: יח"צ)
טלי קינג, מנהלת רשת "אופטיקה הלפרין", מסרה: "בימים כאלה, חשוב לנו כרשת האופטיקה של ישראל להמשיך ולתת שירות כה חשוב בכל חלקי הארץ. בכל סניף שלנו ניתן לבצע בדיקות ראייה למען שמירה על בריאות העיניים ולכן חשוב לנו להגיע לכל עיר בישראל. אנחנו מחכים להכיר את תושבי חריש ולתת להם את השירות הטוב ביותר״.
ראש עיריית חריש, יצחק קשת: "אני שמח מאוד שרשת אופטיקה הלפרין  החליטה להקים סניף ראשון בחריש, העיר החדשה והצומחת ביותר בישראל. פתיחת הסניף היא הבעת אמון נוספת בחריש, בפוטנציאל העצום שלה ובכוח הקנייה שלה. אני מודה למשפחת הלפרין על הבעת האמון, ומאחל להם לפתוח סניפים נוספים בחריש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קשת? שקת?
    חחח 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מילא פרסומת, תהגו את השם נכון...
    סגור