פרויקטים

מוכרים נכס? חדשות טובות: תושבי החוץ ועולים חדשים מסתערים על שוק הנדל"ן

העלייה באנטישמיות והקורונה המשתוללת מתורגמות לעלייה חדה בביקוש לדירות בישראל. החוט המקשר בין המוכרים לרוכשים הוא מרצ'לו אינצ'ליני, המנכ"ל והבעלים של פרנצ'י נדל"ן: "מוכר הדירה יודע שאנחנו מבצעים את כל הפעולות על מנת שהנכס יימכר במחיר הטוב ביותר"

בשיתוף פרנצ'י נדל"ן | 
מרצ'לו אינצ'ליני, המנכ"ל והבעלים של חברת פרנצ'י נדל"ן (צילום באדיבות פרנצ'י נדל"ן)

שוק הדיור בישראל שובר שיאים בהיקפי העסקאות, ומתודלק על ידי ציבור המשקיעים שמגבירים בהדרגה את פעילותם בו. כאשר מביאים בחשבון את הורדת מס הרכישה ביולי אשתקד, לצד העלייה בכמות התקריות האנטישמיות והקורונה המשתוללת מעבר לים – קל  להבין מדוע תושבי החוץ והעולים החדשים מסתערים על דירות ובתים בישראל. בקונסוליות הישראליות ברחבי העולם כבר מדווחים על התעניינות גוברת בעלייה ארצה, והצפי הוא שעם פתיחת השמיים עשרות אלפי יהודים ינחתו בנתב"ג.

את המשבצת האחראית על שידוך בין מוכרי הדירות לבין קהל הקונים, ממלא בהצלחה מרצ'לו אינ'צליני, המנכ"ל והבעלים של חברת פרנצ'י נדל"ן (Franchi Real Estate), המייצג תושבי חוץ ועולים חדשים. לפרנצ'י נדל"ן מאגר לקוחות רחב, הכולל למעלה ממיליון וחצי לקוחות תושבי חוץ, עם שלוחות כמעט בכל מקום בו תניחו אצבע על הגלובוס. בין המדינות ברשימה: ארה"ב, קנדה, איטליה, צרפת, בלגיה, בריטניה ודרום אפריקה – עם נציגים הדוברים לא פחות משבע שפות.

עולים חדשים. צפי להגעת עשרות אלפי יהודים עם פתיחת השמיים צילום: פלאש 90/ נתי שוחט
סל פתרונות
הקשרים הקרובים שרכש אינצ'ליני עם הקהילות היהודיות בחו"ל, מסייעים לו להנגיש את שוק הדיור הישראלי, דבר המתבטא בשורה ארוכה של עסקאות למגורים - הן בבתים ובדירות יד שנייה, הן בפרויקטים חדשים והן במיזמי התחדשות עירונית, כשרק  בחודשיים וחצי האחרונים מכר אינצ'ליני כ-150 נכסים באזור גוש דן.
"יחסי האמון שבניתי עם תושבי חוץ ועולים חדשים, לצד ניסיון, יצירתיות והיכרות עם שוק הנדל"ן הישראלי והגורמים הפועלים בו, מסייעים לי לסגור עסקאות ב-99% מהנכסים הנמצאים בטיפולי", מספר אינצ'ליני בראיון ל-ice ממשרדו בשכונת נווה אביבים ברמת אביב. "שיטת העבודה נשמרת לאורך השנים, ומתבססת על ליווי אישי של כלל הלקוחות – מוכרים ורוכשים כאחד – מאיתור הנכס האידיאלי, דרך המשא ומתן והטיפול בכל ענייני הביורוקרטיה, וגם אחרי השלמת העסקה וקבלת המפתחות. אני מבין את הקשיים הכרוכים במעבר לארץ חדשה, ומספק פתרונות שיקלו על העולים החדשים ותושבי החוץ את תהליך הקליטה".
טלפונים מסביב לשעון
"המדיניות שלנו היא להמשיך ולהתרחב באמצעות העמקת קשרים ואיתור לקוחות פוטנציאליים נוספים עבור מוכרי הדירות בישראל", מדגיש אינצ'ליני. "יש לנו מחויבות גדולה למצוא נכסים איכותיים עבור רוכשי נדל"ן, ובמקביל למצוא קונים ראויים עבור הלקוחות שלנו. אנחנו כל הזמן עם היד על הדופק לגבי הצרכים המשתנים של הלקוחות, ולכן קצב מכירת הדירות שלנו עולה פי כמה על הממוצע בשוק. המשרדים שלנו בארץ ובחו"ל מוצפים בתקופה האחרונה בטלפונים מסביב לשעון - אנחנו שומעים על מצוקה של משפחות יהודיות רבות שנחושות להגיע לישראל ופועלים למצוא להם דירות ובתים".
אלמנט חשוב נוסף בהצלחה של אינצ'יליני נוגע לשמה הטוב של החברה ולמוניטין שצברה בתחום. "המלצות מבעלי נכסים מרוצים עושות את העבודה, חד וחלק", קובע אינצ'ליני. "כדי שזה יקרה, ישנה חשיבות מכרעת לשירות VIP, זמינות מיידית ופתרונות בזמן אמת. המשמעות מבחינתי היא שמירה על קשר יומיומי עם הלקוחות, זיהוי מכשולים אפשריים והסרתם, וקידום תהליכים מול עורכי הדין של שני הצדדים במטרה לסגור עסקה במהירות האפשרית וללא עיכובים. בנוסף, יש חשיבות גדולה לשיווק – מוכר הדירה יודע שכל הפעולות מתבצעות על ידינו על מנת שהיא תימכר במחיר הטוב ביותר. זהו חלק בלתי נפרד מהטיפול המסור שאנחנו מעניקים לכל נכס. פרנצ'י נדל"ן מספקת את המוצר הטוב ביותר לצד השירות הטוב ביותר". 

משרדי פרנצ'י נדל"ן ברמת אביב צילום: באדיבות פרנצ'י נדל"ן
חתימה טובה
הפעילות של אינצ'ליני (54) - קבלן בניין רשום, מעצב פנים ומי שמכהן ונשיא עמותת SOS חיות -  מורכבת משיתופי פעולה פוריים עם אנשי מקצוע בכירים: יזמים, עורכי דין, שמאי מקרקעין, יועצי מס, מתכננים ואדריכלים. גם במקרים מורכבים הנוגעים לחריגות בנייה, בעיות משפטיות, או מצב שבו הנכס עומד זמן רב מדי "על המדף", פרנצ'י נדל"ן מתגייסת לפתור את הפלונטרים בדרך לעוד עסקה מוצלחת. "אין אצלנו איפה ואיפה. מוכרי דירות בשווי מיליון שקלים יקבלו בדיוק את אותו טיפול מקצועי ואחראי כמו בעלי נכסי יוקרה", הוא מבהיר ופורט לשלבים פשוטים את התהליך שעובר לקוח פוטנציאלי שעובר בשעריה של פרנצ'י נדל"ן.
"הצעד הראשון הוא בדיקה של הנכס, כדי לאמוד את מחירו ולאתר את יתרונותיו. משם אנו עוברים לצילום מקצועי של הנכס בטכנולוגיית תלת ממד ייחודית, שתאפשר ללקוחות מחו"ל לחוות אותו ממש כאילו הם מסיירים בו. לאחר מכן נבנה לנכס תיק מסודר כולל נסח טאבו, שרטוטים, עלויות הארנונה וכל המסמכים הדרושים", מרחיב אינצ'ליני.

משרדי פרנצ'י נדל"ן ברמת אביב צילום: באדיבות פרנצ'י נדל"ן
בנקודה זו מגיעים לשלב קריטי במיוחד עבור אינצ'ליני – השיווק. "כל נכס אצלנו משווק ב-25 אתרים מובילים בארץ ובעולם ובכל אמצעי התקשורת המרכזיים", הוא מבהיר. "באתר החברה נרשמים כ-15 אלף כניסות בממוצע בכל חודש, כשבמקביל אנחנו משקיעים משאבים משמעותיים במטרה לקדם את מכירת הנכסים. בשלב הסיום, מתקיים משא ומתן ענייני לשביעות רצונם של המוכר והקונה בדרך לחתימה הסופית. כאשר מבצעים את ההשקעה הדרושה בכל המישורים ומעניקים מענה לכל האתגרים - התהליך מסתיים בעסקה מוצלחת. זו המוטו שמנחה אותי ומוכיח את עצמו בכל פעם מחדש". 
ליצירת קשר עם פרנצ'י נדל"ן, מרצ'לו אינצ'ליני:

03-5442525
להשארת פרטים באתר: https://www.franchirealestate.com