פרויקטים

איך קונים נכס בחו"ל? המדריך למשקיע מעבר לים

בפרק השני של נדל"ן מסביב לעולם ננסה בעזרת נועם עמרם מנכ"ל חברת REALTY BUNDLES, להבין אילו אתגרים ומורכבויות עומדים בפני המשקיעים הישראלים בבואם לרכוש נכס בחו"ל


רוצים ללמוד על החברה ולהצטרף להצלחה? לחצו כאן.
רבות הפעמים בהם משקיעים ישראלים רוצים להשקיע בנכסים מעבר לים או מחוץ לגבולות המדינה. באם מבצעים עסקה, במסגרתה, אתם בעלי השליטה בכל הנוגע לנכס, אזי עליכם מוטלת האחריות להכיר לעומק את כל אותם גורמים באופן אישי במדינה המיועדת, לא תמיד משימה פשוטה.
אפשרות נוספת היא להכנס לעסקה יחד עם חברה יזמית שהיא בעלת השליטה, אז יהיה עליכם לבחון היטב את זהות האינטרסים של אותה חברה עם שלכם. היום גם ברכישת דירה וגם בהשקעה בפרויקט, רף הכניסה גבוה, ב – REALTY BUNDLES  לא חושבים  שנכון  "לשים את כל הביצים בסל אחד" ויש לפזר את ההשקעות ולהקטין את הסיכון, במיוחד בנכס רחוק מהבית.
"אני נגד 'יעדים חמים' - שכולם מסתערים על מקום אחד זה בדרך כלל אינדיקציה לא טובה", אומר נועם עמרם, מנכ"ל ומייסד REALTY BUNDLES שפיתחה מרקטפלייס ייחודי להשקעות בקרנות נדל"ן בחו"ל אותן הם מכנים "בנדלים".
בימים אלו פתחה REALTY BUNDLES סבב גיוס הון לחברה  דרך אתר fundit, אחרי הסבב הראשון שנחתם כהצלחה מסחררת עם 810 משקיעים, ומציעה לקהל הרחב, ולהפוך לשותפים בחברה. ניתן להשקיע החל מ-1000 שקלים בסטארט אפ המחבר בין משקיעי נדל"ן לקרנות נדל"ן מקצועיות ומנגיש הזדמנויות השקעה חובקות עולם מסכומים נמוכים.
רוצים להשתתף בהצלחה? הצטרפו היום כבעלי מניות בסטארטאפ, לחצו כאן לפרטים על ההשקעה.
צפו בפרק המלא.
לפרקים נוספים של נדל"ן מסביב לעולם לחצו כאן.