פרויקטים

MY TOWN: סיפור ההתחדשות העירונית בישראל – פרק 1: תל אביב

בפרק הפתיחה בסדרת הרשת החדשה של אתר ice, מסיירים גיא לואל ויוסי חסון בעיר המבוקשת בישראל – ומפזרים את הערפל סביב הסוגיות הבוערות: איזה אפקט יש למיזמי תמ"א 38 ופינוי-בינוי על התחדשותה של תל אביב? מהן התוכניות לקראת שנת 2040? והיכן האזורים הכי חמים להשקעה?

MY TOWN היא סדרת רשת חדשה מבית ice – במסגרתה מביאים גיא לואל ויוסי חסון, מנכ"ל קבוצת הנדל"ן MY TOWN, את סיפור ההתחדשות העירונית בישראל. בכל פרק יסיירו השניים בעיר אחרת: יסקרו את פעילות ההתחדשות העירונית, ישוחחו עם השחקנים המרכזיים ויציגו פרויקטים בולטים.
בפרק הראשון בסדרה התייצבו לואל וחסון בתל אביב – העיר המבוקשת בישראל – בה לפרויקטים במסלולי תמ"א 38 ופינוי-בינוי תפקיד דרמטי בכל מה שנוגע לתוכניות הצמיחה וההתפתחות.
"תל אביב הולכת לגדול מכ-460 אלף תושבים היום לכ-700 אלף תושבים בשנת 2040", מציין תא"ל (במיל') ד"ר רועי אלקבץ, מחזיק תיק ההתחדשות העירונית והדיור בעיריית תל אביב.  "העיר הולכת לעבור מטמורפוזה וניצבת בפני התחדשות מטורפת. הבניינים הישנים שהוקמו עוד בשנות ה-50 וה-60 פשוט לא מחזיקים. תל אביב תחדש את פניה ותשודרג בכל מקום".
יוסי חסון, מנכ"ל קבוצת MY TOWN, המובילה פרויקטים של תמ"א 38 ופינוי-בינוי בשורה של ערים ברחבי הארץ, ובהן תל אביב, מנתח את הסיבות שמאחורי הזינוק במחירי הדיור באזור ומדגיש כי בזכות מיזמי ההתחדשות העירונית "תל אביב, שהיא הלב הפועם של מדינת ישראל, תהיה צפופה יותר אבל בעיקר איכותית יותר".
כמה מיזמים נמצאים היום בצנרת העירונית, מה החזון לעשורים הבאים, באיזה שיעור עתידה להקפיץ הרכבת הקלה את ערך הנכסים שעל התוואי והיכן הלוקיישנים החמים ביותר להשקעה בתל אביב? כל התשובות, בפרק שלפניכם. צפו בפרק המלא.
לפרק השני בסדרת הרשת MY TOWN לחצו כאן