רכב

מותג הרכב בבשורה אדירה: חנות האפליקציות הישראלית בדרך

TATA Motors תטמיע ברכביה את חנות האפליקציות לרכב של הרמן HARMAN Ignite Store, אימוץ הפלטפורמה שפותחה במרכז הישראלי של הרמן על ידי יצרנית הרכב המובילה בהודו, מהווה זרז להרחבה מהירה של השימוש בה
מערכת ice | 
HARMAN Ignite Store חנות אפליקציות לרכב (צילום יחצ)
HARMAN מודיעה כי Tata Motors, יצרנית הרכב המובילה בהודו, בחרה ב-HARMAN Ignite  כחנות האפליקציות לרכב שלה. המהלך יאפשר ללקוחות נוספים באיזור גיאוגרפי חדש ליהנות מחוויה נוחה ונגישה בתוך הרכב, עם אמינות ובטיחות. בעשור האחרון, שיתוף הפעולה בין HARMAN ל-TATA Motors הניב פתרונות  תא נהג חכם לצד מוצרי שמע חדשניים לרכב, כאשר מתקני המו"פ והייצור של HARMAN בהודו ממלאים תפקיד מרכזי במענה לדרישות, על רקע הנוכחות ההולכת וגדלה של TATA Motors בשוק.
HARMAN Ignite Store היא פלטפורמת אוטומוטיב בטוחה ומאובטחת, בתאימות מלאה לסטנדרט של מערכת ההפעלה Android Automotive (AAOS), אשר מחברת בין יצרני הרכב למפתחים על מנת לספק לצרכנים חוויות דיגיטליות ייחודיות ברכב.​ הצרכנים יכולים להתחבר לשירותים הדיגיטליים המועדפים עליהם ברכב באמצעות ממשק אינטואיטיבי, בטוח ומאובטח. עם HARMAN Ignite Store, יצרני רכב ומפתחים יכולים לפתח מקורות הכנסה דיגיטליים משתלמים באמצעות מודלים עסקיים חדשים, היוצרים חוויית נהיגה מותאמת אישית עבור לקוחותיהם.​ יצרני הרכב מצידם, שולטים בקטלוג האפליקציות, במראה ובתחושה (look & feel) של חנות האפליקציות ובקשר עם הצרכן, משתמש הקצה.
 
השותפות החדשה עם Tata Motors הופכת את HARMAN Ignite Store לבסיס עבור Arcade.ev, חבילת האפליקציות המובנית של יצרנית הרכב שהושקה לאחרונה, וזמינה בשלב זה ב-Nexon.ev, רכב הפנאי-שטח הנמכר ביותר בהודו, כמו גם ב-Punch.ev, כאשר רשימת האפליקציות בחנות תורחב באופן  שוטף. שותפי התוכן הראשוניים כוללים אפליקציות כמו Gaana, Jio Saavn, Jio Pages, Beach Buggy Racing, TuneIn RadioPocketcasts, DASH Radio, Radioline,Trebble FM, אפליקציות גיימינג וסרטונים.
"הרמן אוטומוטיב היא שחקנית מובילה בתחום הרכב מוגדר התוכנה, תוך עיצוב מחדש של חוויות הצרכן בתוך תא הנוסעים", אמר קובי מיכלסון, מנכ"ל הרמן ישראל. "הצוותים של הרמן בארץ עוסקים בפיתוחים שיש להם משמעות והשפעה על השינוי העמוק שעוברת תעשיית הרכב הגלובלית, כאשר HARMAN Ignite היא דוגמא מובהקת לכך.  אנו גאים שיצרנית רכב ענקית כמו Tata Motors תציע ללקוחותיה את חנות האפליקציות שפותחה בישראל, ומזמינים גם סטארטאפים ומפתחים ישראלים לחבור להרמן, ודרכה להגיע לקהל גדול מאוד של משתמשים - לקוחותיהם של יצרני הרכב הרבים איתם עובדת הרמן ברחבי העולם."
"הקשר שלנו עם HARMAN מאפשר לנו לספק לצרכנים חיבור לתוכן החשוב להם ביותר, עם חוויות שמעשירות את הנהיגה שלהם", אמר Anand Kulkani, מנהל המוצר הראשי של תחום הרכבים החשמליים ב-Tata Motors. "הלקוחות שלנו רוצים להביא את החיים הדיגיטליים שלהם יחד איתם אל הכביש, ועם HARMAN Ignite Store, הרכבים החדשים שלנו, Nexon.ev ו-Punch.ev מספקים זאת עבורם בצורה חלקה".
HARMAN Ignite Store נועדה לעמוד בדרישות ובסטנדרטים המחמירים של סביבת הרכב — הצעת ערך ש-HARMAN מכנה "חוויות משתמש". המתאימות לענף הרכב". הצעה זו מפגישה בין יצרני רכב ומפתחי Android כדי להפוך את  חוויות סביבת פנים הרכב לנגישות, אמינות ובטוחות, תוך מתן הזדמנות ליצרני הרכב ולמפתחים לייצר רווחים מחוויות איכותיות אלה, לכל אורך מחזור חיי הרכב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה