רכב

הנהגים יכלו לחסוך אלפי שקלים בשנה: למה הרפורמה של מירי רגב נתקעה?

לאחר כשמונה שנים מאז האישור הממשלתי לרפורמת חלקי החילוף לרכבים, נראה כי שום דבר לא התקדם ויו"ר איגוד המוסכים טוען כי הרפורמה של השרה רגב היא שקר
מערכת ice | 
מירי רגב (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש 90)
יו"ר איגוד המוסכים, רונן לוי תוקף הערב (ראשון) בחדשות 12 את שרת התחבורה, מירי רגב בכך שהיא לא מקדמת את "רפורמת חילקי החילוף" בעקבות לחץ פנימי של חבר הליכוד ונשיא "טכנו טסט" שבי ברכה.
במהדורה המרכזית התראיין רונן לוי, יושב ראש איגוד המוסכים בישראל, ולטענתו: "רפורמת החלקים של השרת התחבורה מירי רגב היא שקר. בכל פעם שאומרים בממשלה את המילה רפורמה זה הסימן להתחיל לחשוד".
עוד הוסיף כי עד שהאיגוד התחיל לקיים הפגנות בהשתתפות חברי ליכוד מחוץ לבית השרה, היא לא הביעה נכונות לשמוע את הדברים. לדבריו: "היא הבינה שאני אהיה שם, אנחנו נישן שם כל יום שישי. זה לא רק היא, זה כול הליכוד".
בהמשך הדברים ציינו בכתבה כי בחודש האחרון ניסו לקדם במשרד התחבורה רפורמה ישנה בה כלי רכב יצטרכו לבצע טסט מדי שנתיים. במקביל לאותם הניסיונות שבי ברכה העלה קמפיין בו נכתב: "מירי רגב, הרוגים לא יוכלו לתת לך לייק. פחות טסטים לרכבים = יותר הרוגים בכבישים".
תגובת השרה מירי רגב לחדשות 12: "השרה תמכה ברפורמת חלקי החילוף. בשנה החולפת התקבלו פניות ממוסכים שטענו כי הם נפגעים מכך ולכן השרה סירבה לחתום עד אר תוודא שההוזלה מגיעה לאזרח. ברמה האישית, השרה לא קיבלה פנייה מחברי מרכז הליכוד להקפיא את הרפורמה. בין השרה לשבי ברכה אין קשר אישי או מקצועי יוצא דופן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה