רכב

תגבורים ברכבת לקראת חג השבועות: זה לוח הזמנים המלא

רכבת ישראל הודיעה על תגבורים מיוחדים בתנועת הרכבות לקראת החג, אלו הקווים שיתווספו ולוח הזמנים המלא
מערכת ice | 
רכבת ישראל (צילום אבשלום ששוני פלאש 90)

רגע לפני כניסת החג, משרד התחבורה ורכבת ישראל, הודיעו אמש (חמישי) על התגבורים המיוחדים והשינויים שייעשו בלוח הזמניים של תנועת הרכבות לקראת חג השבועות במטרה להקל על ציבור הנוסעים.
 

היום (שישי), תופעלנה הרכבות עד השעה 15:00 במתכונת מוגברת. לצד לוח הזמנים הרגיל של ימי שישי, תתבצע הפסקה יזומה של פרויקט החשמול, והתווספו נסיעות של הקווים הבאים: נהריה - חיפה - ת"א - נתב"ג - מודיעין, וכן בין תחנות כרמיאל - חיפה - ת"א - באר שבע. קווים אלה יעצרו כמובן, גם בתחנות הביניים.
 


במוצאי החג, יום ראשון הרכבות יפעלו בין השעות 21:00 - 24:00, במתכונת מתוגברת, המבוססת על לוחות זמנים של מוצאי שבת, בתוספת שירות רכבתי בין תחנות: נהריה - חיפה - ת"א - נתב"ג - מודיעין וכן בין תחנות כרמיאל - חיפה - ת"א - באר שבע. גם במוצאי החג, בין חיפה ות"א תעמוד תדירות הרכבות על שתי רכבות מידי שעה, לכל כיוון. כמון כן יופעלו כל שאר הקווים שפועלים כדרך קבע במוצאי שבת. במוצאי שבת, ערב חג השבועות, ובמהלך החג, לא יפעלו הרכבות.
 


בסוף החודש שעבר, חזרה פעילות רכבת ישראל בנגב לפעילות מלאה ולשגרה שהייתה לפני הקורונה, לאחר זמן ממושך של פעילות מצומצמת בעקבות פרוייקט חשמול הרכבת. המהלך כלל את  הארכת שעות הפעילות עד חצות, הגברת תדירות בתחנות אשקלון, אופקים, שדרות, נתיבות, וכן את פתיחתה המחודשת של תחנת דימונה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה