רכב

עשרות אוטובוסים נשרפו: זו העיר שנאלצת לסבול הבוקר

לא פחות מ-18 אוטבוסים נשרפו בתחנה המרכזית בצפת ועשרות קווים בתוך העיר נאלצו לעבור התאמות. שרת התחבורה מרב מיכאלי האשימה: "הצתת האוטובוסים בצפת הבוקר היא אירוע מזעזע של עזות מצח וחוסר כבוד כלפיי החיים שלנו כאן"
מערכת ice | 
תיקוף באוטובוס אילוסטרציה (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
לתשומת לב הנוסעות והנוסעים מצפת ואליה. בשל נזק שגרמה השריפה בסוף השבוע בתחנה המרכזית בצפת, קווי השירות העירוניים והבינעירוניים יופעלו במוצאי שבת וביום ראשון מחוץ לתחנה המרכזית בארבעה מוקדים ברחבי העיר. 
קווי 900 של נתיב אקספרס יחלו את פעילותם מרחבת השוק ברחוב ז׳בוטנסקי. קווים 5, 43, 361, 367, 511, 522 ייצאו מרחוב העצמאות, מול התחנה המרכזית.  קווים 4, 6, 7, 10, 22 ייצאו מהתחנה מעל התחנה המרכזית ברחוב ירושלים, פינת דרך העצמאות.  קווים 64, 73 ו-364 ייצאו מתחנת המסגד ברחוב ז׳בוטנסקי. קווים 1 ו-12 יפעלו ללא שינוי מסלול.
 
בעקבות הצתת 18 האוטובוסים בתחנה המרכזית בצפת, שוחחה הערב שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי עם ראש עירית צפת, שוקי אוחנה. שרת התחבורה מרב מיכאלי: "אנחנו פועלות מסביב לשעון כדי לצמצם את הפגיעה בשירותי התחבורה הציבורית בעיר ובאזור בעקבות ההצתה, וכי התחנה המרכזית בעיר תשופץ ותחזור לפעילות מלאה במהירות האפשרית" 
עוד עדכנה השרה את ראש העיר כי מוקדם יותר היום שוחחה עם השר לבט"פ, עמר בר לב שתיאר בפניה את המאמצים הרבים של כוחות הביטחון לצמצום אירועים מסוג זה. מיכאלי הוסיפה: "הצתת האוטובוסים בצפת הבוקר היא אירוע מזעזע של עזות מצח וחוסר כבוד כלפיי החיים שלנו כאן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה