רכב

סכנה ברכבי טסלה: אלה הדגמים שיש להחזיר מיד

עשרות אלפי רכבי טסלה ששווקו ברכבי העולם נמצאו בעלי תקלת תוכנה מסוכנת, שמחייבת את בעלי הרכבים להשיב את המכוניות. האם גם הטסלה שלכם נפגעה?
מערכת ice |  4
טסלה (צילום vecteezy, יוטיוב/ tesla)
סוכנות התנועה בגרמניה מסרה כי היא מחזירה את טסלה לדגמי Y ו-3 בגלל תקלה במערכת החירום האוטומטית שמשפיעה על 59,000 כלי רכב ברחבי העולם. הסוכנות דיווחה באתר האינטרנט שלה כי פגם בתוכנה גורם להתמוטטות של ה-eCallr, שנועד ליצור קשר אוטומטי עם גורמי חירום במקרה של תאונה חמורה.
השידור האזורי הגרמני Rundfunk Berlin-Brandenburg, המשרת את האזור שבו נמצא אתר הייצור הגרמני Y וסוללות של טסלה ליד ברלין, דיווח לראשונה על הריקול ביום שבת. KBA מסרה כי 59,129 כלי רכב הושפעו ברחבי העולם, אך לא ציינה כמה מהם רשומים בגרמניה.
תקלת התוכנה היא כאב ראש נוסף עבור המנכ"ל אילון מאסק, לאחר שטסלה הודיעה ביום שבת שהיא סיפקה 17.9% פחות רכבים חשמליים ברבעון השני מאשר ברבעון הקודם, מכיוון שההשבתה של סין הקשורה לקוביד-19 שיבשה את הייצור ואת שרשרת האספקה ​​שלה.
מאסק אמר בחודש שעבר כי המפעלים החדשים של טסלה בטקסס ובברלין "מפסידים מיליארדי דולרים" מכיוון שהם נאבקים להגדיל את הייצור בגלל מחסור בסוללות ובעיות נמל סיניות.
 
המינהל הלאומי לבטיחות בדרכים של ארה"ב (NHTSA) שדרג בתחילת יוני את הבדיקה שלו ל-830,000 רכבי טסלה עם מערכת הסיוע לנהג המתקדמת הטייס האוטומטי, שלב נדרש לפני שהצליחה לבקש ריקול.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה זה גיבוב המילים ההזוי הזה????
    נהגוס 07/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בלה בלה בלה
    סגור
  • 2.
    לא מאמין בחשמל
    נמרוד 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גועל נפששששש
    סגור
  • 1.
    חובבנות
    איציק 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ריקול? תוכנה?טסלה? חיוג חירום? להחזיר מיידית? הלו. אתם רצינים? עידכון תוכנה בטסלה נעשה בטסלה כשאני ישן.
    סגור
  • איזה בדיחה
    ציון 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לא נגמרים הקנאים
    סגור