רכב

רכבת ישראל הודיעה על שינויים בתנועה: "התנהלות מחפירה, סיוט"

רכבת ישראל הודיעה על שורה של שינויים משמעותיים בתחבורה הציבורית, שעלולים ליצור כאוס של ממש. החיילים זועמים: ". חיילים נדחקים עם התיקים בין נוסעים וזה סיוט של ממש. זו פשוט מכה קשה. אני לא רוצה לחשוב מה יעשו אזרחים עובדים שנוסעים ברכבת בכל יום. הם ייקחו חופשה?"
מערכת ice | 
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
רכבת ישראל הודיעה על שורה של שינויים משמעותיים בתחבורה הציבורית, שעלולים ליצור כאוס של ממש. השינויים יהיו בשבוע, בין מיום ראשון ועל למוצאי שבת, בקו החוף (חיפה - בנימינה - חדרה - ת"א). 
קווי הרכבת יפעלו באופן מפוצל בין יעדים ארוכים כמו נהריה-באר שבע, נהריה-מודיעין, כרמיאל-באר שבע ובנימינה-באר שבע. בהודעת רכבת ישראל נאמר כי "מועד העבודות נקבע מראש לחודשי הקיץ, בהם קיימת הפחתה טבעית בכמות הנסיעות". עוד מסרו כי פרויקט המסילה המזרחית (שבגללו הפסקות הקווים א.ג.) יהווה ציר נוסף בין אזור הצפון למרכז ולדרום, ויאפשר שיפור משמעותי של שירות הרכבות בכל רחבי הארץ.
 
חיילת קרבית שוחחה היום (חמישי) עם "ישראל היום" מתחה ביקורת על התנהלות רכבת ישראל: צריך להבין שפיצול הקו באמצע הדרך, הוא דבר משמעותי עבור חייל שצריך לקחת עוד אוטובוס בבאר שבע כדי להמשיך את הנסיעה שלו. אנו מתכננים הכל כדי להספיק להגיע לתחנה וגם ככה יש איחורים של הרכבת. עכשיו כשיהיה צורך לנסוע בין תחנות רכבת שונות מהצפון, פירוש הדבר זה התארכות זמן השהייה בתחנות. כמובן שיש אפשרות לנסוע באוטובוס מנהירה לכיוון דרום, אבל יש מעט קווים והלחץ הוא עצום על כל אוטובוס. חיילים נדחקים עם התיקים בין נוסעים וזה סיוט של ממש".
 
חייל שמשרת ברמת הגולן זעם על הרכבת: "אין תחבורה נוחה לגולן, וכשהרכבת לא מתחשבת בחיילים שנוסעים הביתה בימי ראשון וחמישי, זה סיוט. לא יכולים היו לצמצם את העבודה ליום שני והלאה? אני מבין שאין ברירה, אבל לי כחייל שמגיע מהמרכז לרמת הגולן כמה פעמים בשבוע במסגרת התפקיד שלי זו פשוט מכה קשה. אני לא רוצה לחשוב מה יעשו אזרחים עובדים שנוסעים ברכבת בכל יום. הם ייקחו חופשה?".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה