רכב

מרוטשילד ישר לראשון לציון: דרך חדשה ומהירה בגוש דן

עיריית תל אביב משיק'ה את שביל האופניים החדש ברחוב הרצל שנפתח לתנועה, אחד השבילים המבוקשים בעיר
מערכת ice | 
אופניים חשמליים (צילום freepik)
בזמן ששוק האופניים בירידה, עיריית תל אביב מורידה את האופניים מהמדרכות, ומעלה אותם חזרה על שביל ייעודי.
השבוע נפתח לתנועה המקטע הצפוני של שביל האופניים ברחוב הרצל, מהלך שישלים את סלילתו של אחד משבילי האופניים המבוקשים והעמוסים ביותר בעיר. השביל, שאורכו 2.1 קילומטר, מתחיל בצומת בן צבי ומסתיים בצומת אחד העם ומהווה את אחד מהקישורים המרכזיים בעיר בין דרום למרכז, תוך שהוא עובר ביפו ובשכונות נווה עופר ופלורנטין.
בעוד כשנה יתארך השביל ויגיע, דרך רחוב קלישר (עם חיבור לשדרות רוטשילד, שוק הכרמל והדולפינריום), עד חוף הים בתל אביב-יפו.
 

מיטיבי רכיבה בוודאי ישמחו לדעת כי השביל מתחבר גם אל שני שבילי אופניים  בפרויקט האופנידן – "איילון" ו"חולות" – ויוצר רשת שבילי רכיבה באורך כולל של 5 קילומטרים, שמחברת בין תל אביב-יפו לבין בת ים וראשון לציון. בסקרי התושבים שביצעה העירייה לאחרונה, עלה באופן גורף, כי שביל הרצל הוא אחד משבילי האופניים החשובים והחסרים בעיר. מנתוני העירייה עולה כי לפני פתיחת השביל בוצעו בו כ-2,500 רכיבות ביממה, ואילו לאחריו עלה מספר הרכיבות ל-7,000.
 
ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "חזון האופניים ממשיך לצבור תאוצה מול עיננו ואנו נחושים להמשיך ולייצר עיר שנוח, קל ובטוח להתנייד בה בכלים דו גלגליים, כפי שמקובל בערים המתקדמות בעולם. פתיחת שביל הרצל המבוקש, שמחבר בין דרום העיר למרכזה ובין תל אביב-יפו לערים השכנות, היא אחד ההישגים הגדולים ביותר של החזון המדובר – שיחד עם התחלת פעילות הקו האדום של הרכבת הקלה בעוד כשלושה חודשים, יביא להפחתת היקף הפקקים, זיהום האוויר ומטרדי הרעש ותאונות הדרכים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה