רכב

הנהג של טסלה במהלך משוגע: כך לא יאבדו המפתחות

בעלים של רכב טסלה לעולם לא יאבד את המפתחות שלו שוב - לאחר שהוא ישתיל אותם בידו בעבור תשלום של 400 דולר בלבד
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום vecteezy, יוטיוב/ Insider News)
הנהג הזה של טסלה לעולם לא יאבד את המפתחות שלו שוב - לאחר שהוציא 400 דולר כדי להשתיל אותם לצמיתות בידו. בעלים של הרכב, ברנדון דאלי, שיתף השבוע סרטון ברשתות החברתיות שבו נראה לו משתיל שבב בידו הימנית ולאחר מכן משתמש במכשיר כדי לפתוח את הרכב שלו.
"עכשיו אני משתמש בזה כמפתח שלי כאשר מפתח ה-Bluetooth שלי נכשל או שאין לי את כרטיס המפתח שלי", אמר דאלי ל-Teslarati. "אתה פשוט משתמש ביד שלך". הפעלול המוזר מתאפשר על ידי שבב שנקרא Vivokey Apex, המשתמש בטכנולוגיית NFC - אותה תכונת "הקשה לתשלום" שמאפשרת Apple Pay באייפון.
 
דאלי אמר שהוא חלק מקבוצת בטא של כ-100 אנשים שבודקים את השבבים לפני שהם משוחררים לציבור. "לחברה שחיברה את זה יש ממש חנות אפליקציות משלה שבה אתה יכול להתקין אפליקציות באופן אלחוטי בגוף שלך עם השבבים האלה", אמר. "ואחת האפליקציות הייתה במקרה כרטיס מפתח של טסלה. אז זו הייתה האפליקציה הראשונה שהתקנתי עליה כי יש לי טסלה".
השתלת השבב הקטן יותר בידו השמאלית הייתה קלה יותר משבב ה-NFC הגדול בימנית שלו, אמר דאלי. "הראשון היה קצת יותר קטן אז זה לא היה אינטנסיבי כמו לדחוף את המוט הענק הזה לידי", אמר. "הראשון הגיע טעון מראש במזרק גדול יותר. הם דחפו את המזרק פנימה והם נכנסו לשבב בדומה לאופן שבו הם עשו שבבים לכלב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה